Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Mediacenter/Netwerkspeler is een bron.
39
65%
Mediacenter/Netwerkspeler is geen bron.
2
3%
Mediacenter/Netwerkspeler is geen audio.
1
2%
Als het over een PC gaat dan naar Computergerelateerde audio.
18
30%

Totaal aantal stemmen: 60

hannesie

Re: Hoort een mediacenter/ netwerkspeler bij de bronnen

Berichtdoor hannesie » zo 27 okt 2013, 10:55

Hans heeft dat dus bewust gedaan om zo alleen de belanghebbende te benaderen. :sure:

In het "Forum Algemeen" heeft iedereen "lees" toegang, en dat is wat ik bedoelde met de vuile was binnen houden. :lol: :lol:
Een interne discussie dus, en voor "ons" belang.
Hans

Pjotr

Berichtdoor Pjotr » zo 27 okt 2013, 11:07

Was ook met een knipoog bedoeld Marp. Maar is de manier waarop hier af en toe met topics heen en weer geschoven wordt niet wat overdreven? Maakt het alleen maar verwarrend en onoverzichtelijk. Kijk dat je een "te koop onderwerp" wat onder een "zelfbouw onderwerp" geplaatst is naar de juiste plek verplaatst is logisch. Maar voor de rest is het allemaal nogal willekeurig: De een vindt zus en de ander vindt zo, dat hou je toch. Forumbeheer incluis. En met zo'n hele lange en verfijnde front page is het eigenlijk ook niet meer overzichtelijk: Te veel knopjes. Ik gebruik hem allang niet meer.
Peter de Jong

Vinculum

Berichtdoor Vinculum » wo 30 okt 2013, 20:55

Weer eens even een berichtje van mij. Hans heeft me gebeld en was bang dat ik boos was omdat ik al even niet van me heb laten horen. No worries! Ik heb een nieuwe opdracht die extreem veel vergt van me. Daarnaast is de site voor de 3D printer soort van viraal gegaan (na 1 week al 180 unieke bezoekers per dag en steeds komen er meer bij). Via de site heb ik in 1,5 week al 6 aanvragen voor kits gekregen waarvan 1 oostenrijker, 1 duitser en zelfs 1 uit Canada! Bizar! En op het moment dat ik dit schrijf krijg ik weer een aanvraag binnen.
Zodra de rush wat voorbij is zal ik weer wat audio onderdelen maken. Heb je ideeën dan zijn die natuurlijk welkom. Maar goed, de reden van deze discussie was dat ik off-topic bezig was en nu doe ik het weer… ;) Excuses daarvoor.
Ik maak alles. Al is het maar kapot.
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman.

hannesie

Berichtdoor hannesie » wo 30 okt 2013, 21:47

Geeft niks is nu "dubbel" helder. :lol:

Het was meer omdat ik niet meer zichtbaar was bij de bronnen, maar verplaatst.
Hans

MickRS

Berichtdoor MickRS » wo 21 jan 2015, 13:52

Stuitte net weer eens op dit draadje. En realiseer mij hoe snel sommige dingen gaan. Ik stream nu ruim een jaar. Eerst met een netbookje en een dac. Nu een mooie kleine HP usdt met 2 tb harddisk. Speciaal hiervoor gebruikt aangeschaft voor nog net geen 200€.

Ook heb ik nog altijd een hele mooie cd speler staan. En eerlijk wint de dac van mn cd speler het nog van mijn dedicated dac, ook al scheelt dat niet veel. Maar ik merk nu ook dat ik de cd speler eigenlijk nog maar zelden gebruik. Denk er dan ook sterk over om de cd speler te verkopen. En dat had ik mij een jaar geleden echt niet kunnen voorstellen! :shock:
The earth has music for those who listen

Terug naar “Forum Algemeen”