Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Wowly
Beheerder

Re: Enige communicatie rond de veranderingen Kantine graag.

Berichtdoor Wowly » di 25 nov 2014, 21:32

Aad ik weet dat jij het rechtuit zou vragen, no probs. Geen spijt hebben van je berichtje; het is duidelijk wat je bedoelde, en hopenlijk is het nu opgelost. En we zouden je niet graag lek willen schieten :D
Bovenstaande is voornamelijk bedoeld voor Gerhard.
En overgaan tot de orde van de dag; geloof me, dat zou ik zeer graag willen. Maar op de een of andere manier is er iets wat niet goed is maar ik krijg niet duidelijk wat het nu precies is....

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » di 25 nov 2014, 21:35

PS: de wensen mogen ook via PB kenbaar worden gemaakt, geen probleem.

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » di 25 nov 2014, 21:47

Wowly schreef:Ik denk dat je bij de recherche moet gaan werken, jouw deductieve skills zijn echt onnavolgbaar.

En waarom kan dat niet door de beugel? Stél nou dat het de eerste was? Waarom zou Mario het anders zeggen?
Please, heb nou toch eens vertrouwen in de mods. We doen gewoon ons best om iedereen terwille te zijn, maar het lijkt voor jou nooit genoeg.
En als je het zo belangrijk vind waarom jeroen is vertrokken, waarom vraag je het hém niet. Dan hoeven wij tenminste niet al die tijd jou insinuaties te replyen.

Mijn vraag aan jou is:

Wat wil je nou van ons????

Zeg het gewoon rechtuit, ik wordt moe van al dat gedraai.

Zucht, waarom zie je alles als aanval.....

Maar laat ik een ding samenvatten:

Er zijn de afgelopen tijd een aantal figuren aan het klagen geweest over de inhoud van dit forum, ok geen probleem. Maar zijn deze klagers nou een minderheid of meerderheid? Een forum is uiteindelijk ook een democratische gemeenschap en het zou deze ook enigszins sieren dat deze de basisbeginselen daarvan respecteert. Wat ik de afgelopen dagen gezien heb strookt daar niet mee...
Fusion Filterdesign

FR_Aad

Berichtdoor FR_Aad » di 25 nov 2014, 21:53

Een forum is niet noodzakelijkerwijs een democratie.

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » di 25 nov 2014, 21:57

FR_Aad schreef:Een forum is niet noodzakelijkerwijs een democratie.

Sorry Aad, dit forum valt gewoon onder de Nederlandse Grondwet en Burgerlijk Wetboek. Zijn er niet recentelijk twee PVDA kamerleden gedished omdat zij vonden dan bepaalde verenigingen zich er aan konden onttrekken?
Fusion Filterdesign

FR_Aad

Berichtdoor FR_Aad » di 25 nov 2014, 22:04

ds23man schreef:
FR_Aad schreef:Een forum is niet noodzakelijkerwijs een democratie.

Sorry Aad, dit forum valt gewoon onder de Nederlandse Grondwet en Burgerlijk Wetboek. Zijn er niet recentelijk twee PVDA kamerleden gedished omdat zij vonden dan bepaalde verenigingen zich er aan konden onttrekken?

Dus?

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » di 25 nov 2014, 22:06

Zie je, het is voor jou gewoon niet mogelijk om rechtstreeks antwoord te geven.

Je praat eromheen, Een aantal figuren? Wie dan?
Welke Inhoud?
Minderheid of meerderheid? Van wat? Van wie? Wat denk je ZELF wat het is?

En welk internetforum ken jij dat een democratische gemeenschap is? Noem me er ééntje op? Ik ga het nakijken want volgens mij is er geeneen in NL te vinden.... Waar staat ergens in de regels dat dit zo is?
Dit forum is gestart en wordt onderhouden door liefhebbers die er tijd en geld ingestoken hebben gehad of nog steeds doen. Er zijn gewoon eigenaren van dit forum. het is een eigendom van een specifieke groep mensen. Dacht je dat zoiets uit het niets ontstaat? Dat deze bits en bytes uit de lucht komen vallen? Er worden afspraken gemaakt, kosten betaald, digitaal beheerd. Allemaal om een platform te bieden aan de liefhebbers. Blijkbaar hebben die personen het niet slecht gedaan want het blijkt behoorlijk populair.
Je kunt altijd zaken aanbieden, vragen, overleggen. Dat is altijd zo geweest, voor en door zelfbouwers. Maar om het forum te laten bestaan zijn er nu eenmaal ook zaken die geregeld moeten worden. En daar zijn beheerders en mods voor. Mocht je het forum niet leuk vinden dan is dat je goed recht. en mocht je bepaalde zaken veranderd willen hebben horen we dat graag. Als het antwoord soms "nee" is kun je wel door blijven vragen, maar de kans dat het ja wordt acht ik niet zo groot.

Wat helpt: stel je vragen duidelijk. En als we om verduidelijking vragen geef dan gewoon antwoord waar we wat mee kunnen.

Ik stel voor dat we deze discussie sluiten en je via PB aan een van de Beheerders/mods aangeeft wat JIJ nu precies wil. Goed plan? Ik beloof dat we er serieus naar gaan kijken.

Mochten er nog vragen zijn met betrekken tot de veranderingen in de kantine kan dit hieronder worden gepost.

AatV

Berichtdoor AatV » di 25 nov 2014, 22:08

ds23man schreef: Zijn er niet recentelijk twee PVDA kamerleden gedished omdat zij vonden dan bepaalde verenigingen zich er aan konden onttrekken?

gebord?

groet,
Aat
Voorts ben ik van mening dat Ah!buis erelid moet worden

Pjotr

Berichtdoor Pjotr » di 25 nov 2014, 22:16

Wowly schreef:
Pjotr schreef:
ds23man schreef:Het is me in het verleden al eens opgevallen dat toon actieve onderwerpen niet alles laat zien. Daarom gebruik alleen nog maar toon nieuwe berichten.

Ach wat maakt het allemaal uit. Kennelijk verveelt forumprutser die een zandbak bedenkt zich stierlijk en komt ie zelf nooit een in een bedrijfskantine waar over van alles en nog wat ge OH'd wordt, een kaartje gelegd of een potje gedart. Swah, maar dit:

"Voor die momenten dat zich een onweerstaanbare aandrang aandient om
het forum te gebruiken voor bijv. spelletjes, grappen of als chatmedium."

Vind ik wel van een behoorlijke neerbuigendheid en arrogantie getuigen jegens ons forummers.

Peter, ik snap het niet, wat of wie bedoel je nu met forumprutser?

Daarbij, wie beschuldig je nu van neerbuigendheid en arrogantie jegens de forummers?

Ik zou dat graag duidelijk willen hebben. Anders wordt het zo'n onduidelijke discussie en weet ik niet wie of wat moet reageren.....

Met onweerstaanbare drang denk ik dat wel duidelijk is hier de inbreng wordt bedoeld van off-topic reply's die door velen niet gewaardeerd worden, onder andere door mezelf. Goede zaak dat bezoekers die voor de zelfbouwaudio komen niet worden verveeld door onze fanclub van Guinese biggetjes. Mocht je dat echter toch niet willen missen is het een kleine moeite om je op dat deel te abonneren. Ik zou zeggen; wat wil je nog meer?????

Jan

Sorry Jan, maar jij snapt gewoon niet hoe je kwajongens aanpakt die doorzeuren en aandacht trekken tot vervelends toe. Dat doe je door duidelijk te zijn, en dan op zodanige manier dat je iemand in zijn waarde laat. Ho, nou kappen ermee en anders een ban. Had je al lang geleden moeten doen. Maar je gaat daar toch geen forum voor verbouwen?

Toen ik een jaar geleden een opmerking plaatste dat Gerherd ook werkelijk tegen ieder boom moest pissen die hij tegenkomt, omdat ie voor de zoveelste keer dwars door een serieus topic heen weer flauwe onzin moest uitkramen, werd dat weg gemodereerd wegens respectloosheid. En nou gaan jullie een forum verbouwen voor 1 raddraaier? Denk je zo de oorlog te gaan winnen? Ja, zwalkend onduidelijk beleid noem ik dat wat niets oplost.

P.s. Misschien moet je mijn overige opmerkingen ook eens lezen, even door laten dringen wat ik nou eigenlijk zeg en niet gelijk primair reageren...
Peter de Jong

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » di 25 nov 2014, 22:23

Hoi Peter,

Dat is een duidelijk antwoord, bedankt daarvoor. Soms weet ik niet meer wat iedereen nu precies bedoeld en wordt het alsmaar lastiger om de juiste beslissingen te nemen. Ik neem je kritiek ter harte.

jan

Pjotr

Berichtdoor Pjotr » di 25 nov 2014, 22:58

Ok Jan,

Overigens heb ik er zelf niets op tegen dat er in de kantine slap ge-OH'd wordt, daar is het de kantine voor. Of dat nu over cavia's, auto's of lopen en fietsen is, ieder zijn hobby.

Maar op dat ge-OH in serieuze topics en verder buiten de kantine mag wel wat strikter gelet worden. Daarmee niet gezegd dat een kwinkslag of grap af en toe niet zou mogen. Wordt het ook zo'n saaie boel. Maar nu wordt dat soms oeverloos doorzanikken waardoor topics compleet onleesbaar worden. Al moet ik wel zeggen dat sommige "topichouders" daar ook zelf om vragen :D Dus tja, zo'n ramp is dat daar dan ook weer niet.
Peter de Jong

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » di 25 nov 2014, 23:07

+1

ray5150

Berichtdoor ray5150 » di 25 nov 2014, 23:50

Pjotr for moderator ! :rock:
Ik stem voor. :mrgreen:

Pjotr

Berichtdoor Pjotr » wo 26 nov 2014, 0:07

ray5150 schreef:Pjotr for moderator ! :rock:
Ik stem voor. :mrgreen:

Ha, ha, proest :lol: Heb wel wat anders te doen en er de tijd niet voor. Bovendien heb ik wel genoeg aan mijn eigen leuke ploegje overdag :D

Mijn vrouw zou het trouwens beter kunnen. Na 10 jaar op de buitenschoolse opvang gestaan te hebben weet die de grootste klieren in een kwartier zoet aan tafel te krijgen :mrgreen: Als een kind chronisch kliert is daar meestal wat mee op de achtergrond. Daar serieus aandacht aan besteden met respect lost veel problemen op. Mahja daar is een forum als dit niet voor :D Alhoewel de mechanismen precies dezelfde zijn.
Peter de Jong

Terug naar “Forum Algemeen”