Moeten we berichten/reacties toelaten waarbij er enkel commerciele belangen in het spel zijn?

Wat vinden we van t forum....

Moderator: Beheerdersteam

Moeten we berichten/reacties toelaten waarbij er enkel commerciele belangen in het spel zijn?

Ja
7
17%
Nee
7
17%
Ja, maar.. (zie bericht)
1
2%
Nee, maar.. (zie bericht)
1
2%
Geen mening
0
Geen stemmen
Ik hou van honing
2
5%
Ik zou willen dat er nog pepernoten te koop waren
1
2%
Ik word hier zoooooo moe van
23
55%

Totaal aantal stemmen: 42

Ah!buis

Re: Moeten we berichten/reacties toelaten waarbij er enkel commerciele belangen in het spel zijn?

Berichtdoor Ah!buis » wo 15 feb 2017, 19:22

Pjotr schreef:
Leeuwarden schreef:Ah! De spiegel!

Wel een zure zeg. Hoe zou dat nou toch komen? Heb hier een aardige tip voor Jeroen:
stmhnd.jpg

Daar moet je toch een stomme hond voor zijn :^o
Je krijgt meer terug :o ,nog een gezegde "wie wind zaait zal storm oogsten" :lol:
Anne

Pjotr

Re: Moeten we berichten/reacties toelaten waarbij er enkel commerciele belangen in het spel zijn?

Berichtdoor Pjotr » wo 15 feb 2017, 20:01

Ah!buis schreef:..............nog een gezegde "wie wind zaait zal storm oogsten" :lol:
Anne

Yup, en dan nog moet je daar echt de ruimte voor hebben. Anders wordt nog een fiasco.... :mrgreen:

Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Berichtdoor Henkjan » wo 15 feb 2017, 21:40

stelletje ongelofelijke zeikerds. ga gvd eens wat productiefs doen ipv af te zeiken.

zeiken om het zeiken en dan klappen om een voorstel dat exact was waar het gelazer begon, namelijk een topic met de vraag waar je tegen betaling kan laten meten. ik pleur ook dit dicht, en wie dat niet leuk vindt gaat maar borduren of postzegels verzamelen. had je gekeken naar de poll dan had je gezien dat bijna 2/3 van de gene die de moeite namen om te reageren dat deden met een stem op de "ga wat leuks doen" opties.

Terug naar “Forum Algemeen”