Party Table

Complete sets, maar ook bijvoorbeeld hifi-meubels

Moderator: Beheerdersteam

TipoTurismo

Party Table

Berichtdoor TipoTurismo » di 29 mei 2012, 20:53

Beste forumleden,

Al moet ik zeggen dat ik voor dit project geen soldeerbout heb aangeraakt, ik wou het toch met jullie delen:

Een Party Tafel.

Deze tafel is voortgekomen uit de feestjes waarbij er ergens een geluidsinstallatie staat waar vervolgens jan en alleman zijn smartphone op aansluit om zijn muziek te laten horen, met als gevolg dat er af en toe stiltes vallen.

Op deze tafel kunnen dankzij het mengpaneel meerder geluidsbronnen tegelijkertijd aangesloten zijn en kan het volume ten opzichte van elkaar aangepast worden.

De tweede afbeelding laat twee opties zien, een ingebouwde surround-sound set of twee 3-weg speakers buiten de tafel. Ik gebruik zelf in mijn woonkamer de tweede optie omdat ik het niet nuttig vond te investeren in een surroundsound set die het waarschijnlijk toch niet haalt bij mijn jamo disco serie speakers in combinatie met mijn sony ta1150d.

1 nadeel, iedereen moet zijn bier in de gaten houden, hij is nog niet bier-dicht :P
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

SARK

Re: Party Table

Berichtdoor SARK » wo 30 mei 2012, 7:29

Geniaal :!: en idd het bierprobleem was het eerste waar ik aan dacht, ik zou het mengpanel op een eigen podium monteren zodat een bier-tsunami voor weinig problemen kan zorgen. Ik denk dat je er verstandig aan doet om dit alsnog uit te voeren (vergeet dan net om ook platformpjes te maken waar de smartphones op gelegd kunnen worden) :idea:
You're getting brutal, Sark. Brutal and needlessly sadistic.
---------------------------END OF LINE----------------------------
Afbeelding
Thank you, Master Control.

TipoTurismo

Berichtdoor TipoTurismo » wo 30 mei 2012, 19:39

ghehe, ik heb een ontwerp liggen voor een matte plexiglas kap (komen de ledjes mooi uit), ben alleen recent drukker met andere zaken :P
wat de mobieltjes betreft, zat ik aan twee Logitech bluetooth audio adapters te denken.

Gijs

Berichtdoor Gijs » wo 30 mei 2012, 19:42

Mooie !
Trouwens ook een prima plek voor een deftige sub kast onder het blad, rammelen de pilsjes vanzelf opzij.
It's a long way to the top if you wanna rock n roll

TipoTurismo

Berichtdoor TipoTurismo » wo 30 mei 2012, 19:57

Heb ik mee getest, ging wat te hard galmen, komt wel in versie 2.0 ;)

Terug naar “Sets en Overig”