Kan dit? (gezamelijke -)

Netkabels, interlinks, luidsprekerkabels, etc.

Moderators: Barry2001, Beheerdersteam

Ah!buis

Re: Kan dit? (gezamelijke -)

Berichtdoor Ah!buis » ma 24 feb 2014, 23:17

ray5150 schreef:Lijkt me sterk dat TS na drie maanden nog niet tot een keuze gekomen zou zijn over wat voor kabeltje hij zou moeten nemen... :roll:

Zou kunnen maar vanmiddag,
The_Maxx schreef:Tis maar PA he, dus super geluid hoeft het ook niet te zijn.
Projectje staat even in de kast (eh schuur). Dus hier zijn nog geen ontwikkelingen in.

dus wie weet... :o .
Anne
Eén plaatje > 1000 woorden :-)

The_Maxx

Berichtdoor The_Maxx » do 13 mar 2014, 23:19

Ben er idd nog niet over uit, waarschijnlijk wel gewoon 4 aderige kabels. Maar welke weet ik nog niet. Zoals gemeld, project ligt even in de kast.

Had nog wel deze gevonden. Nog goedkoper (30 euro voor 20 meter). Het is installatiekabel, maar het heeft geen vaste kern en zou juist zeer flexibel moeten zijn. Wellicht is de draaddikte wat aan de dunne kant, maar vol vermogen zal toch nooit worden gebruikt (tis allemaal afgesteld op een vast maximaal volume, en kan dus alleen zachter gezet worden dmv mengpaneel)

http://www.vekto.nl/rheyflex-y-nexans-i ... erig/80350

ray5150

Berichtdoor ray5150 » vr 14 mar 2014, 13:10

het lijkt me best wel een behoorlijke kabel voor het geld, inderdaad niet al te dikke aderdoorsnede, maar het is dan ook niet de verwachting dat er kilowatts aan vermogen door gaan lopen.

Ook handig dat de aders apart genummerd zijn, scheelt weer een hoop mogelijke problemen met verkeerd aansluiten.

Terug naar “Kabels”