2 Sets Quad ESL 63 in onderdelen !! Prijs UPDATE!!

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....

Moderators: Barry2001, AatV, Beheerdersteam

Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
WrineX

2 Sets Quad ESL 63 in onderdelen !! Prijs UPDATE!!

Berichtdoor WrineX » wo 13 jun 2018, 18:23

Ik heb hier nog 2 sets quad ESL 63 staan, een serie nr 3700 met 7 zwarte panelen en een witte (de zwarte zijn gewild) en de originele voeten en hout in noten kleur, en een serie NR 33000 range met alleen witte panelen in het zwart. sommige panelen zijn de statoren van herlijmd. maar ALLE panelen moeten opnieuw gedaan worden, dus HEEEL HEEEL veel werk. ik waarschuw vast geen makkelijk taakje !!!!

Ooit aan begonnen maar ik werd schijt ziek van coatings, lijmen en 500000 panelen :). bij het oude paar heb ik nieuwe sokken gekocht van het Duitse bedrijf music musikwiedergabe , 100 euro rekening aanwezig (jaar terug). (ergens :)) Ik heb ze maar liefst meer dan 3 jaar en de verkoop voelt een beetje als falen maar ik heb het idee dat ik me sowieso op andere dingen wil concentreren. En ergens bekruipt me het gevoel dat ze anders hier nog 300 jaar heb staan in de achtergrond in elke video.

Dan maar geen 2400 euro maar iets minder :) alles ligt uit elkaar in bakjes, alle panelen moeten worden gestript en meeste(95%) opnieuw verlijmd worden en opnieuw bespannen worden.

Op sommige zit blanco 6 Micron mylar maar mooiste zou toch zijn 3 micron ! (en ik kan je tips geven hoe je dat WEL goed doet, ben er zelf helaas nooit toe gekomen). overigens de paar 6 micron folies zijn wel op de juiste resonantie(wat meeste mensen niet doen). er zitten ook nog een paar plankjes bij die ik gefreest had om de statoren opnieuw te verlijmen die krijg je natuurlijk er bij.

De 2 sets in een koop als losse onderdelen (maar wel compleet) 800 euro. mits weer in werkende staat +- 2400 Euro waard. en anders weer in de verkoop denk ik zolang je niks kwijt maakt :)

Zijn niet te beluisteren maar een kopje koffie of biertje kan altijd :) en over de prijs valt te praten , ik verlies er sowieso met de vraagprijs al aanzienlijk op (Nieuwste set was de domste koop ooit :) )

Voor vragenstuur me een berichtje of liever nog stuur me een berichtje en ik geef je mijn tel nummer.

Vraag prijs 800 voor beide sets, niet perse vast
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door WrineX op vr 15 jun 2018, 16:39, 1 keer totaal gewijzigd.

WrineX

Re: 2 Sets Quad ESL 63 in onderdelen !!

Berichtdoor WrineX » vr 15 jun 2018, 16:34

Dit is echt een hardloper zie ik :) haha ik denk dat veel mensen het niet aan durven :) snap ik geheel. misschien dat de prijs wat helpt voor sommige.

750,- voor de hele bende. zoals je ziet ik wil het echt eens weg hebben.

Krijgt er een nieuwe Bus Licron Crystal coating bij a 45 Euro, en niet te krijgen in NL. en een flesje Graphiet verf voor de contact strip naar de bias.

net even gespiekt op marktplaats De esl;63 gaan tussen de 1000- en 2100,- euro per paar op het moment

MH

Re: 2 Sets Quad ESL 63 in onderdelen !! Prijs UPDATE!!

Berichtdoor MH » za 16 jun 2018, 10:29

Ik denk dat het vooral ligt aan het feit dat er al aan geknutseld is.
Op marktplaats doet een setje wat nog gereviseerd moet worden 250-350 euro.
Een reeds gereviseerd setje kost inderdaad meer, maar dan hebben we het over professioneel gereviseerd materiaal.
Als er al aan geknutseld is, dan neemt de interesse af.
Als we wisten wat we deden heette het geen onderzoek :-)

WrineX

Re: 2 Sets Quad ESL 63 in onderdelen !! Prijs UPDATE!!

Berichtdoor WrineX » vr 22 jun 2018, 0:42

MH schreef:Ik denk dat het vooral ligt aan het feit dat er al aan geknutseld is.
Op marktplaats doet een setje wat nog gereviseerd moet worden 250-350 euro.
Een reeds gereviseerd setje kost inderdaad meer, maar dan hebben we het over professioneel gereviseerd materiaal.
Als er al aan geknutseld is, dan neemt de interesse af.

Bijna alle sets is aan geknutseld, gezien de meeste ze laten reviseren door een ieder die ze reviseert. en dat is vrij wel nooit bij quad zelf. omdat het te duur is. maar bij twinstatic of bij audio 4 etc etc

maar ja het is een moeilijk verkoop baar product :) eens !

Terug naar “Aangeboden”