Een grote toroid trafo, 13,5 x 7 cm, meer dan drie kg. Een 650 watt model.
2x35 volt met 2 aftakkingen van 2x21 volt . Royaal 5-8 A continu. Voor als je een ijssmelter wilt maken

Tip: Ik had een weerstand van 2,2 ohm in de netlijn om de inschakkeling traag te laten verlopen, een NTC is beter. Tja, heeft met de grootte van het ding te maken.
Oorspronkelijk was het een trafo met 3xeen 35v wikkeling, dus trifilair. Je kunt dat ook herstellen.
Ik gebruikte de 21 v voor een eindtrap (Kaneda) met 180.000 uF condensator en de 35 v voor de voortrap gestab.
En daarbij twee (zelf gevouwen) versterkerkasten, die zijn gebouwd rondom een stel hoge koelplaten. 23x23x37 cm.
Ik heb ze ooit ooit gebruikt voor een Le Monstre van de Fransman Jean Hiraga van L'Audiophile.
De platen zou je ook aan beide zijden van het ene chassis kunnen plaatsen, ik heb als een schuif-syeteem gemaakt. Je laat de platen zo in de aluminium kast glijden.
De ene plaat heeft een viertal IRF130 mosfets, bijna kanjers, in ieder geval vintage. Met vier maak je een stereo: bijv. als je hiermee een PASS F5 of F6 wilt maken - de IRF130 is daarvoor zeer geschikt. ik heb ook nog vier losse als je wilt parallellen.
Dit past er gemakkelijk in (maar zit er niet bij): giga beker trafo's, zes of acht stuks per kanaal
Helaas heb ik het kleinere 20x20x20 kastje voor de trafo (een satelliet oplossing) eerder weggegooid.
Het geheel voor € 15
Ophalen, Rotterdam