Seas H1396-04 27TFFNC/G small faceplace tweeters; 2, 3 of 5 stuks. Fijn prijsje.

Voor aanbieden van audio-gerelateerde zaken....

Moderators: Barry2001, AatV, Beheerdersteam

Forumregels
- Lees de gebruiksvoorwaarden om iets aan te bieden én om te reageren.
- Registreren om een verkoopadvertentie te plaatsen? Lees dan eerst dit.
MarcoSQ

Seas H1396-04 27TFFNC/G small faceplace tweeters; 2, 3 of 5 stuks. Fijn prijsje.

Berichtdoor MarcoSQ » di 18 sep 2018, 22:17

Wegens 'werkeloos op zolder liggen' (vind ik erg zonde) vraag ik mij af :
Is er nog iemand te porren voor Seas H1396-04 27TFFNC/G tweeters ? Twee, drie of vijf stuks; wat je maar wilt.
Tussen de regels door lees je : ze gaan niet per stuk, en ik wil ook niet met 1 losse blijven zitten.

2 stuks : 50 euro
3 stuks : 70 euro
5 stuks : 100 euro
Nieuwprijs : ~40 euro per stuk

Allen in zeer goede, vrijwel nieuwstaat. Er is aan gesoldeerd geweest, er kan een zwart lijmvlekje op de typesticker zitten. That's it.
Aangeschaft in 2009, waarna 5 tot 6 jaar gebruikt. Gebruikt betekent : veel muziek gespeeld; niet misbruikt, maar op normaal volume en steil afgefilterd >3kHz.

Reclamepraatje : Voor dit budget ga je géén fijnere mini-tweeters vinden, dan deze. Geen enkele twijfel over.
Wat is er zo fijn aan een mini-tweetje dan ? Ze kunt ze lekker dicht op je mid(woof)je zetten. En dat scheelt best wat in weglengteverschillen, en maakt zo sommatieprobleempjes wat kleiner. Ook het feit dat je kleiner kunt bouwen dan gewoonlijk, is fijn. Ergens wel een beetje vreemd, dat er zo weinig ontwerpjes-met-minitweet te vinden zijn...ikzelf ben best een beetje fan. Dit type doet écht niet onder voor zijn grotere, gelijkwaardig geprijsde broertjes.

Één van de leukste opties vind ik persoonlijk (gezien het er 5 zijn): je kunt er een compromisarmere vertikale 2- of 3-weg centerspeaker mee maken, zonder dat het een hoog bakbeest wordt. Die horizontale dingen blijven een onbegrijpelijk compromis...
Of je knutselt ze in de auto, of in een mini-monitor, of....wat vind jij leuk om er mee te doen ?

Bij serieuze interesse wil ik ze evt wel opzoeken en een foto maken; voor nu moet je het met onderstaand fabrieksplaatje doen. Maar mijne zijn eigenlijk identiek :)>

Verzenden met de post is (tegen kosten) geen probleem; deze tweeters zijn prima PostNL-proof te verpakken.
seas-h1396-4ohm-27tffnc-g-350_0.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Voorlopig even niet meer zelfbouwen. Komt wel weer.
Roon ROCK op een Intel NUC5i5 in een fanless doosje. HDMI out (want multichannel) -> Marantz SR1504 :rofl: -> Revel Performa3 F206 (front) en Revel Concerta M12 (rear). Twee stuks SVS SB-1000 (subs), via een MiniDSP 2x4 met DIY voedinkje in een Galaxy Maggiorato doosje.

dre

Re: Seas H1396-04 27TFFNC/G small faceplace tweeters; 2, 3 of 5 stuks. Fijn prijsje.

Berichtdoor dre » di 18 sep 2018, 22:25

Komt ie nu mee! :mrgreen:
потому что он может!

MarcoSQ

Re: Seas H1396-04 27TFFNC/G small faceplace tweeters; 2, 3 of 5 stuks. Fijn prijsje.

Berichtdoor MarcoSQ » di 18 sep 2018, 22:47

Oh ,ja, weet ik veel :). Heb teveel ongebruikte spullen liggen om ALLES maar te melden...en bovendien was jouw aankoop de reden om dit te koop aan te bieden.
Omdat je vanmiddag nog bij me was, wil ik voor jou wel iets extra betekenen hoor :). Zeg het maar.
Voorlopig even niet meer zelfbouwen. Komt wel weer.
Roon ROCK op een Intel NUC5i5 in een fanless doosje. HDMI out (want multichannel) -> Marantz SR1504 :rofl: -> Revel Performa3 F206 (front) en Revel Concerta M12 (rear). Twee stuks SVS SB-1000 (subs), via een MiniDSP 2x4 met DIY voedinkje in een Galaxy Maggiorato doosje.

Terug naar “Aangeboden”