geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
VintageHarry

Re: geen luisterdag in Breda dit jaar? UPDATE!!!

Berichtdoor VintageHarry » di 11 apr 2017, 13:50

+1
of ben ik de enige die inmiddels al andere zaken in mei is gaan plannen?

ray5150

Berichtdoor ray5150 » di 11 apr 2017, 13:55

Pjotr schreef:Breda is wel op de grens van bovenaf gezien, Tilburg is al wel bijna België. Het leuke van Breda en destijds ook Alphen a/d Rijn in maart, was toch ook mede het lekkere zachte lenteweer en bijhorend voorjaarsoptimisme. Ik begrijp van Wowly dat hij het erg druk heeft en weinig tijd. Misschien is het dan een idee om Alphen weer naar het voorjaar te schuiven als die ruimte beschikbaar zou zijn? Kan Wowly relaxed naar een alternatief voor de Beemdentil zoeken en weten wij waar we aan toe zijn.

+2

Het idee spookte ook al door mijn hoofd, maar daar moeten de desbetreffende organisatoren uitsluitsel over geven. zou wel leuk zijn als het zou kunnen.

cve

Berichtdoor cve » di 11 apr 2017, 21:14

+1

Co
Ik heb ja/nee/geen mening.

bas focal m180

Berichtdoor bas focal m180 » wo 12 apr 2017, 1:14

VintageHarry schreef:+1

Ja :mrgreen:
FOCAL

cve

Berichtdoor cve » wo 12 apr 2017, 8:42

bas focal m180 schreef:
VintageHarry schreef:+1

Ja :mrgreen:

Een echte zelfbouwaudioforummer plant nooit iets anders in mei. :mrgreen:

John P

Berichtdoor John P » wo 12 apr 2017, 9:12

In mei doet geen ZBA-er een karwei.
In april gaan ze van bil.
Waar een weg is is ook een omweg.

VintageHarry

Berichtdoor VintageHarry » wo 12 apr 2017, 9:18

cve schreef:Een echte zelfbouwaudioforummer plant nooit iets anders in mei. :mrgreen:

Oei, daar zal ik dan volgend jaar aan denken! :lol:

cve

Berichtdoor cve » wo 12 apr 2017, 9:47

John P schreef:In mei doet geen ZBA-er een karwei.
In april gaan ze van bil.

En uit voorzorg niet van bil in de maanden juli en augustus. Te groot risico op een geboorte in mei. Daar krijg je als forummer elk jaar weer spijt van.
Eigenlijk heeft het ideale forumlid verder geen sociaal leven. :lol:

Acociaal

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » wo 12 apr 2017, 20:27

[klaagmodus aan]
He mannen, ik heb het even laten rusten, maar ik blijf er een dubbel gevoel bij houden. Als ik sommige reply's lees hier en daar bekruipt me toch een rot gevoel. Voor de duidelijkheid, de luisterdag die ik organiseer is geen recht van het forum of zijn bezoekers, ik claim ook geen rechten te hebben op bepaalde data, ik heb geen recht op accommodatie op te eisen van wie dan ook en ben afhankelijk van anderen. Ik doe dit ook maar voor de lol ok? Ik vind vooral de commentaren van Pjotr in het bijzonder al vanaf het begin niet leuk om te lezen. Zo gaat de lol er voor mij wel vanaf Peter, ik ken je zo niet. Ik hoop dat ze wat opbouwender worden.

Gelukkig zijn er nog enkele die prettig meedenken en daar doe ik het dan voor. Echt super! Nogmaals; ik doe het voor de lol en de hobby. Mochten er anderen zijn die graag in mei hun luisterdag organiseren dan is dat voor mij serieus om het even. Mocht er iemand zijn die het over wil nemen om in Breda iets te organiseren: ga je gang, hardstikke leuk. ("Breda" ligt redelijk centraal in de bene(lux) waardoor het voor velen te behappen is. Al zijn er ieder jaar wel een boel die echt zeer (!) grote afstanden afleggen om er toch te zijn wat OOK echt SUPER is!)

Zolang er niemand is die dat wil doen ga ik rustig door een fijne lokatie te zoeken, en hoop ik dat dit draadje voor mij wat prettiger wordt om te lezen. En mogelijk dat er niets gevonden wordt: hou vooral geen datum vrij voor deze dag, en als iemand zijn luisterdag wil verplaatsen is dat allemaal prima. Don't hold your breath!
[klaagmodus uit]

cve

Berichtdoor cve » wo 12 apr 2017, 20:53

Maar zo erg zijn de reacties toch niet Jan? Ik lees tussen de regels door juist dat vrijwel iedereen een fan van de door jou georganiseerde dag in Breda is. Hopelijk lukt het je toch om iets geschikst te vinden en ik snap dat er ook andere dingen in het leven zijn die je tijd en aandacht opeisen.

Co

Pjotr

Berichtdoor Pjotr » wo 12 apr 2017, 21:14

Wowly schreef: Ik vind vooral de commentaren van Pjotr in het bijzonder al vanaf het begin niet leuk om te lezen. Zo gaat de lol er voor mij wel vanaf Peter, ik ken je zo niet. Ik hoop dat ze wat opbouwender worden.

Nu je dit regelrecht publiekelijk op de man speelt vraagt dat ook om een publieke reactie. Dat is jammer Jan, zoiets kun je ook per PB afhandelen. Zou ik wel netter vinden. Ze zijn van mijn kant opbouwend bedoeld. Aan de andere kant leg je het ook wel zelf op aan doordat we aan je moeten trekken hoe het dit jaar nou zit en een simpele Google search leert dat de Beemdentil als locatie al heel lang onzeker is. Dan vind ik het suf als daar niet op geanticipeerd wordt en je het op zijn beloop laat, althans voor wat wij er van zien.

De Breda happening is voor velen een ijkpunt en ontmoetingspunt waar die velen echt naar uitzien, inclusief mij zelf. Dus in die zin heb je beslist een zekere verantwoordelijkheid opgebouwd voor een soort van traditie.
De toch wel nonchalante manier waarop jij daar mee om gaat komt ook wel een beetje arrogant over. Velen moeten dit ruim van te voren plannen, die kun je niet zo in het ongewisse laten. Ook jouw reactie op de vraag of de datum 2 weken naar voren geschoven kan worden was in de trant van niets mee te maken, niet mijn probleem. Niet erg respectvol i.g.g.

Ik heb Alphen a/d Rijn als alternatief voorgesteld omdat de al gegeven reden en het voor de meesten al vertrouwd terrein is. Dat maakt het al een stuk makkelijker. Kwestie van mogelijk zijn qua data (is met 1 telefoontje te checken) en of Ronald en Michael er tijd en zin voor hebben. Maar kennelijk ervaar jij dat als niet leuk om te lezen of onvoldoende constructief. Ik ging i.i.g. uit van het gezamelijk onderling belang van de forummers. Het zij zo, het is dan jouw probleem. Hou er wel rekening mee dat na mei de vakanties gaan spelen en dan wat geregeld hebben sowieso nog weinig zin heeft.
Peter de Jong

dre

Berichtdoor dre » wo 12 apr 2017, 21:19

Zo....
Van beide zeer duidelijk en begrijpelijk.

Ik hoop in ieder geval op een locatie in Breda of daar in de buurt! :sure:
потому что он может!

Walt

Berichtdoor Walt » wo 12 apr 2017, 21:39

Ik stel voor dat we Pjotr de luisterdag maar laten organiseren! :mrgreen:

Pjotr

Berichtdoor Pjotr » wo 12 apr 2017, 21:50

Walt schreef:Ik stel voor dat we Pjotr de luisterdag maar laten organiseren! :mrgreen:

Dan wel met de Walt magic show :lol:
Peter de Jong

Shadow

Berichtdoor Shadow » wo 12 apr 2017, 21:52

Geen paranormale beurs aub [-(
DAS VIECH BEYMA 8AG/N IN EXPO HOORN
Troels Gravesen; ‘I know that those who ask never build the speaker anyway, because it wasn't exactly what they had in mind’

ray5150

Berichtdoor ray5150 » wo 12 apr 2017, 21:57

Het organiseren is niet zozeer het punt, maar het vinden van een betaalbare en geschikte locatie...

Walt

Berichtdoor Walt » wo 12 apr 2017, 21:58

Dat gaat Pjotr vast wel lukken! Go Pjotr!!!

Pjotr

Berichtdoor Pjotr » wo 12 apr 2017, 22:01

Walt schreef:Dat gaat Pjotr vast wel lukken! Go Pjotr!!!

Niet zo door jammeren joh. Je hebt je eigen draadje...
Peter de Jong

Barry2001
Algemene moderator

Berichtdoor Barry2001 » wo 12 apr 2017, 22:15

ray5150 schreef:Het organiseren is niet zozeer het punt, maar het vinden van een betaalbare en geschikte locatie...

+1 Echt, heb hier al wat tijd in zitten in het verleden voordat ik de huidige vond, er is altijd wat met ruimtes. Te duur, niet in het weekend, of je moet verplicht personeel afnemen (en dus ook betalen). Of je komt in de categorie scouting e.d. terecht, vaak een grote galm ruimte die niet geschikt is. Dan moet je mensen nog aan het verstand peuteren wat een luisterdag is, er is al snel associatie met zaken zoals wij die niet bedrijven hier :mrgreen:

Maw, het valt vies tegen, wordt onderschat. 1 op 1 huren en ervoor marktconform betalen is haast niet mogelijk, of er moet van de verhuurder uit wat goodwill zijn.

Dus als iemand een tip heeft voor de korte termijn, kom er maar in..

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » do 13 apr 2017, 14:24

Ik heb nu een hele leuke lokatie gevonden in Tilburg, "hall of fame" . Zij hebben ook een eigen soldeerclubje, het "hete pookje" . De beheerder (geloof ik), Cees was wel enthousiast maar voorzichtig omdat er dan mogelijk al zaken zijn gepland. Maar klonk erg leuk! Ben benieuwd wat ze kunnen doen qua kosten. Als dat in orde is (kosten, beschikbaarheid) ga ik eens kijken of het fijne ruimtes zijn. Volgens Cees zat dat wel snor.

wordt vervolgd!

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » do 13 apr 2017, 14:30

Fusion Filterdesign

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » do 13 apr 2017, 16:44

jup

Bert61

Berichtdoor Bert61 » do 13 apr 2017, 16:53

Pjotr schreef:Breda is wel op de grens van bovenaf gezien, Tilburg is al wel bijna België. Het leuke van Breda en destijds ook Alphen a/d Rijn in maart, was toch ook mede het lekkere zachte lenteweer en bijhorend voorjaarsoptimisme. Ik begrijp van Wowly dat hij het erg druk heeft en weinig tijd. Misschien is het dan een idee om Alphen weer naar het voorjaar te schuiven als die ruimte beschikbaar zou zijn? Kan Wowly relaxed naar een alternatief voor de Beemdentil zoeken en weten wij waar we aan toe zijn.

Alphen a d Rijn -1 :-$
Tilburg +1 :mrgreen:
shit draadje vergeten :oops:

ray5150

Berichtdoor ray5150 » do 13 apr 2017, 18:11

Wowly schreef:Ik heb nu een hele leuke lokatie gevonden in Tilburg, "hall of fame" . Zij hebben ook een eigen soldeerclubje, het "hete pookje" . De beheerder (geloof ik), Cees was wel enthousiast maar voorzichtig omdat er dan mogelijk al zaken zijn gepland. Maar klonk erg leuk! Ben benieuwd wat ze kunnen doen qua kosten. Als dat in orde is (kosten, beschikbaarheid) ga ik eens kijken of het fijne ruimtes zijn. Volgens Cees zat dat wel snor.

Goed bezig, Jan ! :goedzo:

m_cruiser

Berichtdoor m_cruiser » do 13 apr 2017, 20:47

in rechte lijn 70km noord, ik kijk ernaar uit
22/04 installatie staat al klaar :lol:
LP110.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Terug naar “DIY Events door leden”