Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Re: Inschrijvingen luisterstints Breda 2014

Berichtdoor Wowly » ma 12 mei 2014, 21:20

Ik heb tot nu toe maar een groep vol van dedicated luisteraars.

Als er niet meer mensen komen ga ik niet beide ruimtes boven inzetten: te duur. Meestal loopt het de laatste dagen wel op qua inschrijvingen dus het zal wel loslopen. Anders gaan we beneden een ruimte gebruiken voor te luisteren.

BertDB

Berichtdoor BertDB » ma 12 mei 2014, 22:01

Wowly schreef:Ik heb tot nu toe maar een groep vol van dedicated luisteraars.

Als er niet meer mensen komen ga ik niet beide ruimtes boven inzetten: te duur. Meestal loopt het de laatste dagen wel op qua inschrijvingen dus het zal wel loslopen. Anders gaan we beneden een ruimte gebruiken voor te luisteren.

Voeg je mij ook even toe voor groep 1 en 3 Jan ?

Muug

Berichtdoor Muug » ma 12 mei 2014, 22:11

Is men echt verplicht zich in te schrijven op die luistersessies? 't is nl mijn eerste keer dat ik langskom, ik heb geen idee wat ik daar ga tegenkomen. Ik wil best wat luisteren naar muziek, maar ook wel wat praten met jullie. Dus om me zomaar meteen even vast te pinnen op een luistersessie, ik vind het wat wringen eigenlijk. :| Ik doe liever zoals de Julius lang geleden: komen, kijken , en dan zien we wel. :wink:

ray5150

Berichtdoor ray5150 » ma 12 mei 2014, 22:24

Nee, dat is niet verplicht. het is gewoon bedoeld voor bepaalde luisterruimtes en tijdstippen zodat men geconcentreerd kan luisteren, zonder dat er steeds mensen in en uit lopen.

Kappa7

Berichtdoor Kappa7 » do 15 mei 2014, 18:47

Muug schreef:Is men echt verplicht zich in te schrijven op die luistersessies? 't is nl mijn eerste keer dat ik langskom, ik heb geen idee wat ik daar ga tegenkomen. Ik wil best wat luisteren naar muziek, maar ook wel wat praten met jullie. Dus om me zomaar meteen even vast te pinnen op een luistersessie, ik vind het wat wringen eigenlijk. :| Ik doe liever zoals de Julius lang geleden: komen, kijken , en dan zien we wel. :wink:

Zo denk ik er ook over.
Ik wil me niet vast leggen om ergens te moeten luisteren naar iets dat me niet aan staat.
Maar als er ergens een mooie set staat wil ik wel rustig kunnen luisteren.
Kan je dan als er ruimte is als nog aanschuiven?

jeroen_d
Ook commercieel actief
Contacteer:

Berichtdoor jeroen_d » do 15 mei 2014, 19:15

Ik vind het van respect voor elkaars bouwsels getuigen als je er rustig de tijd voor neemt om te luisteren en van de muziek te genieten. Er is altijd gelegenheid om ook muziek van je eigen voorkeur te laten spelen. Het kan wel eens tegenvallen met de set, maar echte tegenvallers zijn er de laatste jaren niet meer bij.

tigradekat

Berichtdoor tigradekat » do 15 mei 2014, 21:12

Zet mij maar op de lijst voor ochtendstint 1.

wdd

Berichtdoor wdd » ma 19 mei 2014, 10:32

Ik wou graag inschrijven voor de luisterstint met de Orfeo's (L1.R2 ?). Is me niet duidelijk of die al dan niet doorgaat. Indien ik er niet op tijd zou zijn (Antwerpse ring of andere miserie), dan mag mijn plaats naar iemand anders gaan.
Ward

jeroen_d
Ook commercieel actief
Contacteer:

Berichtdoor jeroen_d » ma 19 mei 2014, 10:58

Ik geloof dat de bedoeling van de stints nog niet geheel duidelijk is. Volgens mij, correct me if I'm wrong, gaat het erom luistergroepen vast te stellen die kunnen rouleren. In de ochtend heb je dan een aantal sets parallel spelen die door twee groepen na elkaar kunnen worden beluisterd en in de middag gebeurt hetzelfde. Hoe dan ook zullen er groepen ontstaan of je je nu wel inschrijft of niet. Ook zonder inschrijven kan je gewoon luisteren, je aanwezigheid komende zaterdag is daarvoor voldoende :!: :wink: :)

meanman64

Berichtdoor meanman64 » ma 19 mei 2014, 12:39

In ieder geval zal ik zijn daar waar de Orfeos zullen opgesteld zijn O:)

wouter
Ook commercieel actief

Berichtdoor wouter » za 24 mei 2014, 8:07

Mag ik in de middag aansluiten in groepje 3?

Terug naar “DIY Events door leden”