Luisterdag Breda Zaterdag 28 Mei 2016

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Wowly
Beheerder
Contacteer:

Luisterdag Breda Zaterdag 28 Mei 2016

Berichtdoor Wowly » ma 07 mar 2016, 21:21

De luisterdag in Breda komt er weer aan! Dit keer op 28 mei 2016!!!

Planning: 28 mei 2015
Lokatie: Gemeenschapshuis Beemdentil te Breda (gelukkig nog steeds niet wegbezuinigd...)
Tijd: 9.00 - 22.00 (8.30 voor degene die hun sets alvast willen opzetten)
Bijdrage: 7,50 pp
Het avondeten zal waarschijnlijk weer door Antonio's pizzalijn worden verzorgd. Het middageten overigens zelf meenemen. Drinks and beverage's moeten worden afgenomen bij het gemeenschapshuis (polici van het gemeenschapschapshuis)

Wat hebben we dit jaar in petto:

Ik heb nog geen groot idee, maar HJ kwam met het idee om een live muzikant uit te nodigen die onlangs ook een mooie cd- had gemaakt zodat we konden vergelijken live en een opname... Vanwege de lokatie is een echte band die versterkt wordt niet van toepassing. Maar een gitarist of een klein klassiek ensemble zou natuurlijk wel leuk zijn! Als jullie een leuke groep of artiest weten laat het me aub weten. Indien niet teveel kosten moet het wel lukken reiskosten te vergoeden denk ik (als er genoeg deelnemers zijn tenminste :))

Dit jaar ook er weer luisterstints op herhaling. Mocht je een mooie set hebben die je wel eens wil laten shinen voor een geoefend publiek; dit is je kans!!

Mochten er leden zijn die een workshop, winkeltje in 2ehands spulletjes, winkeltje van sponsoren oid willen regelen dan hoor ik dat ook graag, en zullen we samen kijken hoe we een en ander zullen aanpakken en of ik een en ander moet regelen om alles in orde te maken.

Ook dit jaar een inschrijflijst
Je komt wanneer je zin hebt, of het nu pas 15.00 is of al om 8.30 en je blijft tot in de late uurtjes; entree blijft gelijk.
Als je spullen kan meenemen kan je dat in dit draadje aangeven, dat pas de ik de post met EQUIPMENT aan!!

Verdere nieuwtjes volgen nog in dit draadje!

Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen is er een service: ik verzin het ter plekke voor je :lol: )

Jan aka Wowly

PS: lid worden doe je simpelweg door je in te schrijven op dit forum......

Wowly
Beheerder
Contacteer:

Re: Luisterdag Breda Zaterdag 28 Mei 2016

Berichtdoor Wowly » ma 07 mar 2016, 21:21

DATUM
28 MEI 2015

TIJD
9.00 - 22.00 (8.30 voor degene die veel moeten sjouwen natuurlijk...)

Wordt opnieuw gehouden in Breda, samen met iedereen van het forum. Ik ben dan wel de organisator, maar vele leden van het ZBA helpen op de dag zelf actief mee, de apparatuur komt van leden van het ZBA, leden komen uit alle streken en landen van het ZBA (oke, de antillen niet meegerekend, alhoewel......).
Ook deze keer trekken we de dag door naar de avond, waartussen een etentje gepland staat (zeer waarschijnlijk PIZZA!!) zodat we met z'n allen ook van de anderen geneugten van het leven gaan genieten.

DOELSTELLING
- je mag op je gemak luisteren naar alle creatie's van de forumleden
- je mag/moet je eigen muziek meenemen en afspelen als de setmaster dit toestaat (setmaster = degene die zorgt voor de set, meestal (een deel van) de eigenaar(s))
- je mag gezellig onderling praten of je favoriete hobby, of anderszins
- je mag nu eindelijk eens In Real Life (IRL) je medeforummer ontmoeten
- je mag nu eindelijk eens een gezicht plakken op de nick van je medeforummer
- je mag gezellig aanschuiven aan de etenstafel
- je mag gezellig onder het genot van een koud of warm drankje nagenieten van het eten
- je mag zoveel commentaar leveren of complimentjes weggeven aan allerhande creatie's
- je mag je 2ehands meuk verkopen
- je mag anderen wat moeilijke modificatie's laten uitvoeren aan je eigen apparatuur indien je daar zelf niet toe in staat bent
- je mag je eigen creatie's matchen aan de meest compromisloze, of mooie, of bestklinkende creatie van een ander (mits met zijn toestemming)
- je mag..........een fijne dag hebben met medehobby-isten, en daarna naar huis gaan met suizend hoofd van de indrukken en de thuisblijvers lekkermaken met de mooiste en interessantste verhalen van de ZBA luisterdag

REGELS
Er zijn ook enkele zaken die niet mogen:
- in principe zijn alle LEDEN welkom op de luisterdag
- Andere apparatuur aanraken/instellen/veranderen/beschadigen zonder toestemming van de eigenaar. Indien hierdoor schade word gemaakt EIS ik dat je dit aangeeft bij de eigenaar zodat evt schade kan worden verhaald op een WA-verzekering
- De raad van de organisatoren in de wind slaan
- Mensen onjuist bejegenen, ook al kun je elkaar op het forum niet uitstaan. Pittige discussie's blijven op het forum, al is de luisterdag bij uitstek bekend om zijn enorme verduidelijking van karakters van leden. Peace and love weet je wel.
- Probeer anderen te respecteren als er wat serieuzer wordt geluisterd, dus, snaveltjes toe als degene die net zijn muziekje heeft opgezet ingespannen zit te luisteren. Mocht deze persoon ondertussen rustig verder keuvelen is het geen probleem om lekker mee te kleppen haha.
- Ik geef bij deze aan dat ik, nog de organisatie van gemeenschapshuis Beemdentil niet verantwoordelijk is voor enig schade of diefstal toegebracht aan je eigendommen. Zie punt 2 van de regels: ik EIS dat je, indien je schade veroorzaakt of ziet dat iemand schade veroorzaakt dit komt melden bij mij of de betreffende eigenaar.

OPZET
1 ruimte zal eventueel worden gebruikt om luistersessie's te houden. Of dit doorgaat hangt een beetje van de animo af. Dus laat het weten als je graag luisterstints wil meemaken!
Ook probeer ik een gast spreker of muziekant uit te nodigen als het lukt. Dit hangt een beetje af van het feit of deze financieele voorwaarden hebben die ik moet kunnen dragen. Mochten jullie iemand weten die hier tijd en energie voor wil vrijmaken hoor ik dat zeer graag van jullie!

Equipment
Zie onderstaande reply

KOSTEN
De bijdrage in de kosten van de luisterdag zijn gesteld op 7,50 euro. De kosten van het eten zijn nog niet meegerekend, deze zijn 4,5 euro voor een medium of 6,5 voor een italian size pizza (nog niet vastgelegd, maar het zal naar alle waarschijnlijkheid wel hierop uitkomen..). Het entree-bedrag word na het openingspraatje of later bij aankomst aan de organisator gegeven zodat je je sticker krijgt waarop je nick en naam staat. De bijdrage is dermate laag omdat we gebruik kunnen maken van een gemeenschapshuis. Dit houd dan wel in dat we gebruik MOETEN maken van de drinkgelegenheid van het gemeenschapshuis. Eerdere deelnemers zullen be-amen dat deze kosten laag zijn, maar van groot belang voor het gemeenschapshuis.
De kosten voor het eten worden betaald aan de pizzabezorger.

Ik zal een apart potje maken voor donaties aan het forum.

LOKATIE
Gemeenschapshuis Beemdentil
Gageldonksepad 5
4824PP Breda

Jan aka Wowly

Wowly
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wowly » ma 07 mar 2016, 21:22

ETEN / DRINKEN

Drinken
De bijdrage voor de dag is dermate laag omdat we gebruik kunnen maken van een gemeenschapshuis. Dit houd dan wel in dat we gebruik MOETEN maken van de drinkgelegenheid van het gemeenschapshuis. Eerdere deelnemers zullen be-amen dat de kosten van deze versnaperingen laag zijn, maar van groot belang voor het gemeenschapshuis.

Eten
Middageten: je eigenste bammetjes meenemen!
Avondeten: om 16.00 ga ik (onder voorbehoud) Antonio's pizza bellen. Moet hem nog eens bellen voor de exacte prijzen dus onderstaande prijzen zijn nog even onder voorbehoud maar geven een indicatie. is gefikst: weer dezelfde prijs als vorig jaar!!!
Antonio's pizzalijn is een echte italiaan die de pizza's nog met de hand maakt (ipv de voorbereide en ingevroren pizza's van domino's).Gezien de overheerlijke pizza's afgelopen jaar is hij nu onze audio-hofleverancier van de luisterdag. Voordeel is dat we kunnen kiezen nu uit een traditionele (dunne bodem) pizza of een (dikke) amerikaanse bodem....

Prijzen:
alle small size pizza's 4,5 euro (onder voorbehoud)........(25 cm pizza)
alle italian size pizza's 6,5 euro (onder voorbehoud)........(29 cm pizza)

Kijk alvast even op de website welke je wil hebben, zodat ik op de dag zelf vóór 4 uur de bestelling kan doorbellen. Hij gaat vanavond in ieder geval meer deeg maken zodat het mooi kan rijzen voor morgen.
Ik heb destijds, als ik de pizza's afhaalde vaak genoeg gezien hoe hij zo'n pizza in elkaar zet; het is maar een klein baasje maar hij gaat tekeer als een dolle met dat deeg hahaha. Mooi om te zien...
Enfin, ik blij dat ik deze tijden van crises de hobby-ist nog kan helpen met een lekker pizza voor een mooi bedrag :wink:
Oja, als je wat anders wil bestellen bij hem heb ik met hem afgesproken dat je dan wel de volle mep betaald.

Er is een bardame aanwezig welke jullie afgelopen jaar alleraardigst vond: ze kijkt er naar uit...

Jan

Wowly
Beheerder
Contacteer:

PRESENTATIE

Het zou fijn zijn als iedereen voor zijn apparatuur een presentatieblaadje wil invullen. dat kan dan mooi voor het onderdeel staan. Bijvoorbeeld: "Buizenversterker, push pull, die-en-die buizen, zus en zo opgebouwd" en ga zo maar door. Vorig jaar hebben veel leden hieraan gehoor gegeven. Het was heerlijk bladeren door de boekwerken van sommigen tijdens het luisteren naar zijn set!

Een format hiervoor, als je nog geen presenteerblaadje hebt, downloaden en uitprinten. Het is een WORD-document (Office 2003) waaronder je alles kunt intypen. Of gewoon uitprinten en met pen erbij schrijven natuurlijk.

Zo word het nóg leuker en leerzamer dan het al was.

Héél erg bedankt voor je moeite!

Jan aka Wowly
Bijlagen
Presentatiesjabloon (1).doc
(79.5 KiB) 27 keer gedownload

Wowly
Beheerder
Contacteer:

PROGRAMMA

8.30: opening gebouw voor mensen die spullen meebrengen

9.00: opening gebouw voor bezoekers

9.30: Openingstoespraak door mij :D

10.30: eventueel start luisterstint op

16.00: deadline inleveren pizzabehoefte bij mij

17.30: avondeten pizza

einde?????vorig jaar haalden we 11 uur (blijft nu steady laat :))

Eventueel komen er nog andere invullingen, maar dit is zo'n beetje wat er nu op de plank ligt

Wowly
Beheerder
Contacteer:

Equipment

Mocht je wat mee kunnen nemen dan kan je dat aangeven bij de inschrijvingen

ray5150

Berichtdoor ray5150 » ma 07 mar 2016, 21:27

Eh, lieverd, je verwijst naar de inschrijvingslijst van 2015... :-"

Wowly
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wowly » ma 07 mar 2016, 21:30

Oja? :-"

Je bent echt snel jij, ik moest dat topic nog maken maar had het geknipt uit de opzet van vorig jaar :lol:

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » ma 07 mar 2016, 21:31

Is het morgen al 28 mei? :think: :think:

"Hij gaat vanavond in ieder geval meer deeg maken zodat het mooi kan rijzen voor morgen."

AatV

Berichtdoor AatV » ma 07 mar 2016, 21:44

ray5150 schreef:Eh, lieverd,.. :-"

Bloeit er iets moois op? :?

groet,
Aat

toetertje

Berichtdoor toetertje » ma 07 mar 2016, 21:52

eeuh, is het nu 28 of 30 mei?

Wowly
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wowly » ma 07 mar 2016, 22:02

28 Mei

toetertje

Berichtdoor toetertje » ma 07 mar 2016, 22:05

Oke, Ik zie dat je het aangepast hebt.
Maar nog wel in 2015? of ben ik dan een mieren... knuffelaar?

Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Berichtdoor Henkjan » zo 15 mei 2016, 22:24

ik zal de resterende items uit de "erfenis" van Hopsa meenemen
albert/
dan vinden die in Breda hopelijk een nieuwe eigenaar

het gaat dus om:
Kef SP1014
De bekende B200, de originele, in goede staat.
Toepassing: doet het geweldig in een gesloten behuizing van 20 liter. KEF combineerde hem met een kleine tweeter op een overnamefrequentie van 3500Hz. voorstel Henkjan: combineer hem met de origineel KEF T27 tweeter en je maakt een vliegende start voor de vintage luidspreker wedstrijd.

Klang+Ton 6-2007 t/m 6-2012. Alleen 3-2008 ontbreekt. -edit- inmiddels drie exemplaren verkocht
HOBBY HiFi 3-2007 t/m 2-2012. Alleen 5-2007 en 3-2012 ontbreken.

Dan

Berichtdoor Dan » wo 18 mei 2016, 14:03

Ik hoop dat ik alles op tijd klaar heb zeg....

20160518_135955.jpg

Barry2001
Algemene moderator
Contacteer:

Berichtdoor Barry2001 » wo 18 mei 2016, 18:25

Gaat dat mee? Gaaf! Voorzichtig vervoeren dan maar...

Kappa7

Berichtdoor Kappa7 » wo 18 mei 2016, 21:48

Dan schreef:Ik hoop dat ik alles op tijd klaar heb zeg....

20160518_135955.jpg

Yessss :rock: :rock: :rock: die wil ik graag bewonderen

Dan

Berichtdoor Dan » do 19 mei 2016, 10:38

Ik haal maar ff een rol schuim denk ik om 'm in te verpakken haha

Henkjan
Beheerder / Site Admin
Contacteer:

Berichtdoor Henkjan » di 24 mei 2016, 22:22

Henkjan schreef:ik zal de resterende items uit de "erfenis" van Hopsa meenemen
albert/
dan vinden die in Breda hopelijk een nieuwe eigenaar

het gaat dus om:
Kef SP1014
De bekende B200, de originele, in goede staat.
Toepassing: doet het geweldig in een gesloten behuizing van 20 liter. KEF combineerde hem met een kleine tweeter op een overnamefrequentie van 3500Hz. voorstel Henkjan: combineer hem met de origineel KEF T27 tweeter en je maakt een vliegende start voor de vintage luidspreker wedstrijd.

Klang+Ton 6-2007 t/m 6-2012. Alleen 3-2008 ontbreekt. -edit- inmiddels drie exemplaren verkocht
HOBBY HiFi 3-2007 t/m 2-2012. Alleen 5-2007 en 3-2012 ontbreken.

een van die KEF's heeft helaas een beschadiging in (scheurtje de conus) :oops: voor de hobbyist zeg maar.... de kenner weet wat t waard is. tegen elke (vrijwillige) donatie mee te nemen.

en er bleek ook nog een set filters in de doos te zitten:
Mivoc filters.jpg
mogen ook mee tegen elke (vrijwillige) donatie.

ik zet de doos met tijdschriften wel bij de bar, met een bakje voor t geld er naast, dan kan iedereen rustig zoeken of er wat tussenzit waar je wat aan hebt.

Wowly
Beheerder
Contacteer:

Berichtdoor Wowly » vr 27 mei 2016, 21:23

OK

Pizza's: GEREGELD en weer tegen de oude prijs: 4,5 euro voor de 25 cm en 7,5 euro voor de 29 cm
Gemeenschapshuis: GEREED Ankie is er weer om 8.30

AatV

Berichtdoor AatV » vr 27 mei 2016, 22:37

Wowly schreef:OK

Pizza's: GEREGELD en weer tegen de oude prijs: 4,5 euro voor de 25 cm en 7,5 euro voor de 29 cm
Gemeenschapshuis: GEREED Ankie is er weer om 8.30

Je had in de handel moeten gaan!

groet,
Aat

Terug naar “DIY Events door leden”