inventarisatie kost ruimte en drinken

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Wat heb ik financieel over voor een ruimte voor de luisterdag

minder dan 5 euro
0
Geen stemmen
zoals voorheen; 7,50 euro exclusief drinken is voor mij de limit, ik drink niet veel op zo'n dag
1
3%
14 euro voor zaalhuur en koffie/thee/water is me net teveel
0
Geen stemmen
14 euro voor zaalhuur en koffie/thee/water is het me net waard
1
3%
14 euro voor zaalhuur en koffie/thee/water is prima!!
23
62%
14 euro voor zaalhuur en koffie/thee/water, dan kan ik nog makkelijk doneren aan het forum zelfs!
8
22%
ik wil gewoon wat te zeiken hebben (dus 14 euro inclusief veel koffie/thee en water komt dan prijstechnisch goed uit)
4
11%
 
Totaal aantal stemmen: 37

Gebruikersavatar
Bert61
Berichten: 4103
Lid geworden op: vr 25 apr 2014, 4:15
Locatie: Oudenbosch

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor Bert61 » ma 24 apr 2017, 22:45

Tja is misschien een idee een marktkraam erbij te doen
waarop goederen komen waarvan de opbrengst voor een deel naar de organisatie gaat
shit draadje vergeten :oops:

Gebruikersavatar
Shadow
Berichten: 5325
Lid geworden op: vr 28 jan 2011, 20:56
Locatie: Vlissingen

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor Shadow » ma 24 apr 2017, 22:56

Nou dat wou ik niet zo zeer opperen, maar het komt wel goed bedoel ik :beer:

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 18324
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor Pjotr » di 25 apr 2017, 10:17

Eerst maar eens een locatie en een datum...
Peter de Jong

Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8226
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor Wowly » vr 28 apr 2017, 19:56

Yup, vandaag langsgereden vanuit het budelse. Ruimtes zijn akoestisch de beste die ik ooit heb gezien/gehoord voor een luisterdag.
Er zijn 4 ruimtes:
1) grote toneelzaal: 8 x 25 meter (ongeveer): loodrechte flutter echo aanwezig, verder akoestische plafond, dansvloer (soort rubberen vloer), muren en ramen met gordijnen. 45 man zittend?
2) midden stilteruimte 8 x 12: perfecte akoestiek, geen flutter, akoestische plafond, muren en ramen met gordijnen. 25 man.
3 en 4) 2 kleinere ruimtes (4 x 4 meter): akoestiek, geen flutter, akoestische plafond, geschikte voor maximaal 5 a 6 man

Heel mooi pleintje waar ruimte is om evt pizza te kunnen eten.
Parkeerruimte voldoende voor 100 man in de wijk, echter niet vlakbij om uit te laden, je moet een breed paadje door van zo'n 50 meter lang: voor grotere systemen is een steekwagentje echt noodzakelijk.
Er zijn 80 klapstoeltjes aanwezig, zitplaatsen in de gang met allerlei moderne zitstoelen.
En vandaag rook het heerlijk naar een soort wierookachtig/bloemig luchtje.
Zeer vriendelijke verhuurders. Hebben een oud kleuterschooltje helemaal omgebouwd.

Ik denk dat het echt wat is. Hier kunnen we evt groeien vanwege de mogelijk prima akoestiek tot een bezoekersaantal van 80 man. Inschrijven wordt weer een verplichting. ik vermoed dat hier systemen echt kunnen presteren. De akoestiek is er tenminste beter dan bij mij thuis (helaas haha).
Ga straks even bellen hoe een en ander financieel mogelijk wordt.

Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor AatV » vr 28 apr 2017, 20:01

Klinkt goed! :mrgreen:

groet,
Aat
Voorts ben ik van mening dat Ah!buis erelid moet worden

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 18324
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor Pjotr » vr 28 apr 2017, 20:06

Mooi Jan! Belooft wat.

AatV schreef:Klinkt goed! :mrgreen:

groet,
Aat

Jij bent paranormaal... :shock: Komt vast door de wierook. Dat komt hier niet door het spamfilter heen :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Pjotr op vr 28 apr 2017, 20:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter de Jong

Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 8961
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor Barry2001 » vr 28 apr 2017, 20:07

Klinkt zeker goed! Erg benieuwd, kom graag langs als de datum schikt in de planning.

Gebruikersavatar
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 18811
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor ds23man » vr 28 apr 2017, 20:09

Als we allemaal wat stokjes wierrook meenemen dan moet de huur toch wel richting nul gaan..... :lol:
Fusion Filterdesign

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 18324
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor Pjotr » vr 28 apr 2017, 20:09

Nu ook al in Hengelo te horen? Jongens we hoeven straks niet meer op pad :lol:
Peter de Jong

Gebruikersavatar
Barry2001
Algemene moderator
Berichten: 8961
Lid geworden op: zo 22 mar 2009, 16:57
Locatie: Hengelo

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor Barry2001 » vr 28 apr 2017, 20:10

Je vindt het zelf wel grappig blijkbaar?

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 18324
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor Pjotr » vr 28 apr 2017, 20:22

Barry2001 schreef:Je vindt het zelf wel grappig blijkbaar?

Ik vind van mijzelf niks. Maar een aantal hier zijn wel erge droogkloten geworden. Zo op afstand heeft dit Breda gebeuren weer een hoog soapgehalte. Niks mis mee trouwens...
Peter de Jong

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 20979
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor ray5150 » vr 28 apr 2017, 21:02

Wowly schreef:Yup, vandaag langsgereden vanuit het budelse. Ruimtes zijn akoestisch de beste die ik ooit heb gezien/gehoord voor een luisterdag.
Er zijn 4 ruimtes:
1) grote toneelzaal: 8 x 25 meter (ongeveer): loodrechte flutter echo aanwezig, verder akoestische plafond, dansvloer (soort rubberen vloer), muren en ramen met gordijnen. 45 man zittend?
2) midden stilteruimte 8 x 12: perfecte akoestiek, geen flutter, akoestische plafond, muren en ramen met gordijnen. 25 man.
3 en 4) 2 kleinere ruimtes (4 x 4 meter): akoestiek, geen flutter, akoestische plafond, geschikte voor maximaal 5 a 6 man

Heel mooi pleintje waar ruimte is om evt pizza te kunnen eten.
Parkeerruimte voldoende voor 100 man in de wijk, echter niet vlakbij om uit te laden, je moet een breed paadje door van zo'n 50 meter lang: voor grotere systemen is een steekwagentje echt noodzakelijk.
Er zijn 80 klapstoeltjes aanwezig, zitplaatsen in de gang met allerlei moderne zitstoelen.
En vandaag rook het heerlijk naar een soort wierookachtig/bloemig luchtje.
Zeer vriendelijke verhuurders. Hebben een oud kleuterschooltje helemaal omgebouwd.

Ik denk dat het echt wat is. Hier kunnen we evt groeien vanwege de mogelijk prima akoestiek tot een bezoekersaantal van 80 man. Inschrijven wordt weer een verplichting. ik vermoed dat hier systemen echt kunnen presteren. De akoestiek is er tenminste beter dan bij mij thuis (helaas haha).
Ga straks even bellen hoe een en ander financieel mogelijk wordt.



Klinkt Het komt op mij positief over. Ik ben benieuwd :goedzo: :goedzo:

Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8226
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor Wowly » vr 28 apr 2017, 21:38

Goed nieuws jongens, ik heb beslist: HET GAAT DOOR!!! mochten er te weinig mensen komen dan sta ik garant voor de kosten. 50 mensen is een beetje het break even point zullen we maar zeggen dus ik heb er wel vertrouwen in dat dat gaat lukken :shock: :oops:

Een paar veranderingen. Dit jaar houden we het (als het aan mij ligt) op ZONDAG 28 MEI!!!!!!!
Beginnen smorgens en we mogen blijven tot 7 uur savonds: dan moet het dicht en gaan ze alles schoonmaken omdat de dag erna er weer huurders zijn. We mogen daar de pizza eten, maar ze willen dit niet opruimen en dergelijke. Nou deden we dat allemaal zelf altijd al maar je snapt hun zorgen: ze hadden geen behoefte om als een halve cateraar voor ons een avondmaaltijd te verzorgen, en ik snap dat.
Ik vind dat ze zeer schappelijk zijn geweest met de prijs: we hebben nu het hele pand voor onszelf.
Waarom op zondag: op zaterdagen was er blijkbaar nog een groep in de grote toneelzaal, oeps! Maar nu hebben we het hele gebouw voor onszelf, YEAH!
Het is dan wel duurder dan voorheen, maar alles bij elkaar is het wel ook beter nu.

prijs is als volgt:
6 euro pp voor de zaalhuur altijd te betalen vast bedrag
4 euro pp per dagdeel voor het drinken (koffie, thee (verschillende soorten), water (blijkbaar ook verschillende soorten, en sapjes zelfs?, we gaan omhoog in de wereld jongens!).

Dus als je alleen de ochtend komt: 10 euro totaal (6 plus 4 euro) en als je de ochtend en middag komt 14 euro (6 +4 +4 euro).

Zeer fijne mensen om mee te praten! Denken fijn mee en zij hoopt dat we een fijne dag zullen hebben. Ze zijn oorspronkelijk gestart als facilitators voor toneelgezelschappen, en zijn eigenlijk op de bedrijfs-weg moeten gaan om de boel financieel houdbaar te houden. Waar onze vorige lokatie echt rudimentair was, is deze duidelijk zachter, prettiger. Zoals ik zei, een stap omhoog! Het zou me niet verbazen als de meesten die dit jaar komen enthousiast zullen zijn.

Ik ga nu ff aandacht aan de kids geven, morgen ga ik de beginpagina en de inschrijvingen regelen is dat goed? Kei kapot van de drukke dag al geeft dit me wel een boel positieve energie! Ik hoop echt dat jullie weer een fijne dag hebben straks :goedzo:

Gebruikersavatar
ray5150
Berichten: 20979
Lid geworden op: vr 13 apr 2007, 23:56
Locatie: s-Gravenhage

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor ray5150 » vr 28 apr 2017, 21:59

:yeah: :yeah: :yeah: :yeah:

Gebruikersavatar
Pjotr
Berichten: 18324
Lid geworden op: do 26 aug 2004, 18:34
Locatie: bollenstreek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor Pjotr » vr 28 apr 2017, 22:09

Helemaal TOP Jan :goedzo: :rock: :proost: Dat belooft een erg mooie dag te worden! Prijs is erg netjes zo. Ook geen gedoe met afzonderlijk afrekenen van de consumpties.
Peter de Jong

Gebruikersavatar
Wowly
Beheerder
Berichten: 8226
Lid geworden op: vr 19 nov 2004, 18:56
Locatie: Budel

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor Wowly » vr 28 apr 2017, 22:39

Precies!

Gebruikersavatar
AatV
Berichten: 2850
Lid geworden op: wo 21 feb 2007, 18:33
Locatie: Delft

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor AatV » vr 28 apr 2017, 22:40

Wowly schreef: Waar onze vorige lokatie echt rudimentair was, is deze duidelijk zachter, prettiger.


Niets ten nadele van de "Beemdentil" hoor! [-X
Veel goede herinneringen.

groet,
Aat
Voorts ben ik van mening dat Ah!buis erelid moet worden

Gebruikersavatar
sander1238
Berichten: 1738
Lid geworden op: wo 28 apr 2010, 22:20
Locatie: wanroij

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor sander1238 » vr 28 apr 2017, 22:51

Ik zeg aplaus voor wowly =D> =D> =D>

Ik heb er nu al zin in.

Gebruikersavatar
John P
Berichten: 2172
Lid geworden op: do 06 nov 2008, 15:04
Locatie: Maastricht

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor John P » vr 28 apr 2017, 22:57

Alvast Kudos, het gezeik komt naderhand wel. :lol: :lol:
Waar een weg is is ook een omweg.

Gebruikersavatar
Henkjan
Beheerder / Site Admin
Berichten: 22669
Lid geworden op: do 01 jan 1970, 1:00
Locatie: Berkel en Rodenrijs

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor Henkjan » vr 28 apr 2017, 22:57

Goed nieuws.zeg.

Het aftellen kan beginnen :yeah:
An error does not become truth by reason of multiplied propagation, nor does the truth become error because nobody will see it" ― Mahatma Gandhi

Gebruikersavatar
meanman64
Berichten: 1931
Lid geworden op: di 31 jul 2007, 23:41
Locatie: peer belgium

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor meanman64 » vr 28 apr 2017, 23:09

Das top Jan , zal van de partij zijn voor heel de dag .

Gebruikersavatar
pvanlingen
Berichten: 686
Lid geworden op: vr 21 dec 2007, 13:35
Locatie: Dronten

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor pvanlingen » za 29 apr 2017, 0:38

@Wowly.

Bedankt voor al je moeite Jan. :D
Zodra het mogelijk is zal ik me inschrijven.

Paul.
Zelf maken is leuker.

rdv300b833
Berichten: 139
Lid geworden op: zo 26 nov 2006, 16:06
Locatie: Elst

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor rdv300b833 » za 29 apr 2017, 7:30

Goedemorgen Wowly,

nogmaals dank voor al het voor-geregel.
En nu afwachtend op de inschrijving.....ben heel benieuwd hoeveel mede-audioten op komen duiken.

Ik kijk er echt naar uit.
Met muzikale groet,
Reinout

Gebruikersavatar
cool
Berichten: 706
Lid geworden op: ma 09 okt 2006, 11:35
Locatie: Den Haag

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor cool » za 29 apr 2017, 8:08

:rock: Deze datum komt mij goed uit !
Loek

Gebruikersavatar
ds23man
Ook commercieel actief
Berichten: 18811
Lid geworden op: za 05 sep 2009, 18:46
Locatie: Bananenrepubliek

Re: inventarisatie kost ruimte en drinken

Berichtdoor ds23man » za 29 apr 2017, 8:22

Fusion Filterdesign


Terug naar “DIY Events door leden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: CCBot en 0 gasten