Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Henkjan
Beheerder / Site Admin

Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic

Berichtdoor Henkjan » ma 29 jan 2018, 22:08

Hier oproepen tot carpool, verzoeken om wat mee te nemen, etc
An error does not become truth by reason of multiplied propagation, nor does the truth become error because nobody will see it" ― Mahatma Gandhi

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Re: Hengelo 2018 - het carpool en meeneem topic

Berichtdoor Henkjan » ma 29 jan 2018, 22:11

Ik trap af: ik heb wat gekocht :-$ dat zich in de buurt van Tilburg (Hilvarenbeek) bevind. Aan de verzamelde doozengooiers van PostNL/DPD/GLS vertrouw ik het liever niet toe, is er iemand die daar wel eens komt en naar Hengelo gaat? En die dit voor me mee kan nemen? Beloning is minstens koffie met koek in Hengelo. En onmeunige dankbaarheid natuurlijk.
An error does not become truth by reason of multiplied propagation, nor does the truth become error because nobody will see it" ― Mahatma Gandhi

RobertD

Berichtdoor RobertD » di 30 jan 2018, 22:20

Ik rijd vanaf Alphen a.d. Rijn - 8:00 / 8:30 vertrek naar Hengelo. In de avond weer terug. Scoda Octavia, kan best nog wel wat bij. Brandstof is van de baas...

molekuul

Berichtdoor molekuul » wo 31 jan 2018, 18:17

Henkjan schreef:Ik trap af: ik heb wat gekocht :-$ dat zich in de buurt van Tilburg (Hilvarenbeek) bevind. Aan de verzamelde doozengooiers van PostNL/DPD/GLS vertrouw ik het liever niet toe, is er iemand die daar wel eens komt en naar Hengelo gaat? En die dit voor me mee kan nemen? Beloning is minstens koffie met koek in Hengelo. En onmeunige dankbaarheid natuurlijk.

Hoi Henkjan,

Ik woon in Goirle, ligt bijna naast Hilvarenbeek. Ik kom ook naar Hengelo, ik kan het dus voor je oppikken.

Groetjes

Joris

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » wo 31 jan 2018, 19:50

molekuul schreef:
Henkjan schreef:Ik trap af: ik heb wat gekocht :-$ dat zich in de buurt van Tilburg (Hilvarenbeek) bevind. Aan de verzamelde doozengooiers van PostNL/DPD/GLS vertrouw ik het liever niet toe, is er iemand die daar wel eens komt en naar Hengelo gaat? En die dit voor me mee kan nemen? Beloning is minstens koffie met koek in Hengelo. En onmeunige dankbaarheid natuurlijk.

Hoi Henkjan,

Ik woon in Goirle, ligt bijna naast Hilvarenbeek. Ik kom ook naar Hengelo, ik kan het dus voor je oppikken.

Groetjes

Joris

:yeah: dank je :proost:

Shadow

Berichtdoor Shadow » vr 02 feb 2018, 19:52

Zo auto ingeladen met de koelblokken, cd's, een platenspeler en de plateauwagen, wie heeft er nog meer nodig? :relax:

Barry2001
Algemene moderator

Berichtdoor Barry2001 » vr 02 feb 2018, 20:44

Kijk :goedzo: volgens mij, of ik moet me vergissen, ben je de bezoeker met de grootste reisafstand.

Terug naar “DIY Events door leden”