Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
Wowly
Beheerder

Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

Berichtdoor Wowly » wo 18 apr 2018, 10:03

Wow! Na wat probs mbt de datum die wel/niet gereserveerd was/stond en een andere groep die de dag claimde is er uitgeweken voor het eerst in de geschiedenis van de luisterdag naar Juni! En gelukkig weer op lokatie " DeRuimte" in Breda. Vorig jaar was deze lokatie een zeer groot succes!!! Ik hoop nog lang gebruik te mogen maken van deze lokatie. Het is een oud schoolgebouw wat akoestisch behandeld is en ingericht op een moderne "zachte" manier van inrichten met een werkelijk super binnenplaats waar we lekker onze pizza kunnen eten.

Datum: ZONDAG 10Juni 2018

Lokatie: "DeRuimte" te Breda

Adres: Heuvelstraat 52B, 4813 GB Breda

Tijd: 9.00 - 19.00

Bijdrage: 4 euro entree, en 3 euro per dagdeel voor de drankjes. Kom je dus de alleen de ochtend of de middag dan kost het je 4 plus 3 euro = 7 euro. Kom je de hele dag dan is het 10 euro! Nog nooit zo goedkoop geweest! :D

Drinken:Drankjes zijn inbegrepen! Dit houd op deze locatie in: koffie, thee (verschillende soorten), water (verschillende soorten?). Geen frisdranken, alleen verantwoord spul dus.

Eten: Het avondeten wordt hopenlijk weer door Antonio's pizzalijn verzorgd. Deze keer hebben we maar een pizzamaat namelijk medium en de prijs is 5 euro. De prijs wordt deze keer rechtstreeks aan mij betaald tijdens het voldoen van de entreegelden zodat ik in een keer de pizzakoerier kan betalen.
Middageten zelf meenemen.

Parkeren: In de wijk kan volop geparkeerd worden. Graag de ruimte net voor de ingang van het paadje vrijhouden/vrijmaken als je je gear hebt uitgeladen. Sommigen komen met kostbare spullen dus die willen we zo kort mogelijk aan de straatkant exposed laten staan. Overigens, als je hulp vraagt met sjouwen; er zijn altijd meerderen die je een handje willen helpen is de ervaring. Neem vooral steekwagenstje e.d. mee, want vanmaf de straat is het 100 meter door een paadje lopen voordat je bij het gebouw bent.

Programma Wat wordt er georganiseerd: live demo 3-d printen en praatje van Chris mbt MFB-systemen.

Mochten er leden zijn die een workshop, winkeltje in 2ehands spulletjes, winkeltje van sponsoren oid willen regelen dan hoor ik dat ook graag, en zullen we samen kijken hoe we een en ander zullen aanpakken en of ik een en ander moet regelen om alles in orde te maken.

We hebben dus nu erg goede ruimtes dus als je je gigaset eens lekker wil "uitlaten" kan je dat hier op hoog nivo laten gebeuren :twisted:

Inschrijven: Ook dit jaar een inschrijflijst in een apart topic.
Je komt wanneer je zin hebt, of het nu pas 15.00 is of al om 8.30 en je blijft tot het einde; entree is afhankelijk welke dagdelen de aanwezig bent.6 euro sowieso, 4 euro per dagdeel voor drinken.
Als je spullen kan meenemen kan je dat in dit draadje aangeven.

Zoals andere jaren; bezoekers MOETEN lid zijn van ZBA!(voor nieuwe leden welke geen goede nick kunnen verzinnen is er een service: ik verzin het ter plekke voor je :lol: )

Jan aka Wowly

PS: lid worden doe je simpelweg door je in te schrijven op dit forum......
PPS: work in progress dit draadje..

Wowly
Beheerder

Re: Luisterdag Breda 2018 Zondag 10 Juni

PRESENTATIE

Het zou fijn zijn als iedereen voor zijn apparatuur een presentatieblaadje wil invullen. dat kan dan mooi voor het onderdeel staan. Bijvoorbeeld: "Buizenversterker, push pull, die-en-die buizen, zus en zo opgebouwd" en ga zo maar door. Vorig jaar hebben veel leden hieraan gehoor gegeven. Het was heerlijk bladeren door de boekwerken van sommigen tijdens het luisteren naar zijn set!

Een format hiervoor, als je nog geen presenteerblaadje hebt, downloaden en uitprinten. Het is een WORD-document (Office 2003) waaronder je alles kunt intypen. Of gewoon uitprinten en met pen erbij schrijven natuurlijk.

Zo word het nóg leuker en leerzamer dan het al was.

Héél erg bedankt voor je moeite!

Jan aka Wowly
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Wowly
Beheerder

PROGRAMMA

Hier de 2e opzet van het programma, met opmerkingen verwerkt:

breda18.PNG
Laatst gewijzigd door Henkjan op za 09 jun 2018, 20:50, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: weer een update

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » wo 18 apr 2018, 11:30

wat eerder eindigen dan anders is wel handig als je de maandag gewoon aan t werk bent :D
An error does not become truth by reason of multiplied propagation, nor does the truth become error because nobody will see it" ― Mahatma Gandhi

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » wo 18 apr 2018, 15:42

Heb net beheerster gesproken, als het uitloopt is het geen probleem :)

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » di 24 apr 2018, 21:58

ik heb wat weg te geven, maar je moet er wel wat voor doen:
viewtopic.php?f=21&t=26199
An error does not become truth by reason of multiplied propagation, nor does the truth become error because nobody will see it" ― Mahatma Gandhi

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » wo 06 jun 2018, 11:14

Jan, zie je kans ergens vandaag of morgen een overzicht te hebben van wie met wat wanneer waar staat? Er is al flink wat aangekondigd, een rooster lijkt me wel nuttig

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » wo 06 jun 2018, 12:13

Ook al zo'n Breda traditie: op de avond ervoor een summiere planning. :lol: :lol: :lol:
Fusion Filterdesign

Pjotr

Berichtdoor Pjotr » wo 06 jun 2018, 12:45

ds23man schreef:Ook al zo'n Breda traditie: op de avond ervoor een summiere planning. :lol: :lol: :lol:

Nee, traditie is om géén planning te hebben. In goed onderling overleg geldt in Breda het recht van de sterkste :lol:
Peter de Jong

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » wo 06 jun 2018, 14:29

Ik ben net bezig de duimschroeven aan te draaien bij de pizzaboeren. Heb het echt te druk (bagger!)., HJ, zou jij een programmaatje in elkaar willen draaien? Anders kijk ik vanavond laat nog ff

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » vr 08 jun 2018, 16:37

hier heb ik de eerste opzet van het programma gezet. er zijn nog een paar vraagtekens, bijvoorbeeld omdat er nog ergens een component (bron, speakers, etc) ontbreekt. heb je een idee om jouw set aan te vullen met iets van iemand anders, stem dat eerst ff onderling af en meldt het dan hier. morgenavond zullen we het programma vastleggen :lol:

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » vr 08 jun 2018, 16:55

Als mijn set pas om drie uur aan de beurt is, ga ik echt niet naar Breda afreizen. Ik moet ook nog weer eens terug.....
Fusion Filterdesign

John P

Berichtdoor John P » vr 08 jun 2018, 16:59

Ik denk dat ik om 10 uur nog niet daar ben. Ik vertrek op mijn vrije zondag niet voor 8 uur. Ik zal er rond half elf zijn.
Waar een weg is is ook een omweg.

Barry2001
Algemene moderator

Berichtdoor Barry2001 » vr 08 jun 2018, 17:02

John P schreef:Ik denk dat ik om 10 uur nog niet daar ben. Ik vertrek op mijn vrije zondag niet voor 8 uur. Ik zal er rond half elf zijn.

En je moet nog een stuk met de boot natuurlijk.

John P

Berichtdoor John P » vr 08 jun 2018, 17:15

Barry2001 schreef:
John P schreef:Ik denk dat ik om 10 uur nog niet daar ben. Ik vertrek op mijn vrije zondag niet voor 8 uur. Ik zal er rond half elf zijn.

En je moet nog een stuk met de boot natuurlijk.

Als ik het geluk heb dat niet hoef te zwemmen natuurlijk.
Waar een weg is is ook een omweg.

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » vr 08 jun 2018, 17:17

ds23man schreef:Als mijn set pas om drie uur aan de beurt is, ga ik echt niet naar Breda afreizen. Ik moet ook nog weer eens terug.....

je gaat toch pas na het pizza blijspel weg toch? :lol: maar hoe laat had je weg willen gaan?

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » vr 08 jun 2018, 17:41

Henkjan schreef:
ds23man schreef:Als mijn set pas om drie uur aan de beurt is, ga ik echt niet naar Breda afreizen. Ik moet ook nog weer eens terug.....

je gaat toch pas na het pizza blijspel weg toch? :lol: maar hoe laat had je weg willen gaan?

Denk dat Jeroen en ik de grote zaal een beetje over en weer moeten afwisselen over de gehele dag. Hij de ene kant, ik de andere.
Fusion Filterdesign

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » vr 08 jun 2018, 17:45

dat is geen antwoord. en daarnaast willen ook andere mensen in de grote zaal.

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » vr 08 jun 2018, 17:57

Henkjan schreef:dat is geen antwoord. en daarnaast willen ook andere mensen in de grote zaal.

Welke systemen? We hebben maar 2 grote systemen die geschikt zijn voor de grote zaal en Chris ( Motoindo) zal ook niet blij zijn als ie niet de hele dag in zijn kleine hokje kan zitten. De kleine systemen moet je gewoon afwisselen in de middelgrote ruimte en daar zeker geen meetworkshop doen. Verder zijn er dan nog twee kleine hokjes rechtsvoor.
Fusion Filterdesign

jeroen_d
Ook commercieel actief

Berichtdoor jeroen_d » vr 08 jun 2018, 18:09

We komen er heus wel uit. Hannesie passen we er gewoon tussendoor. Ik wil de meetworkshop ook liever in de grote zaal doen, ergens halverwege het programma. Ik zal dat doen aan de hand van het M1 systeem, maar het zou leuk zijn als iemand een passieve luidspreker ter beschikking stelt.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal. Albert Einstein (1879 - 1955)

johan283

Berichtdoor johan283 » vr 08 jun 2018, 22:18

nice ik heb er weer zin in

hannesie

Berichtdoor hannesie » za 09 jun 2018, 10:09

:D Hannesie heeft een setje met muziek voor GerardJ bij zich, dus een server voor de netwerkspeler van Gerard, en ik laat er naast dan wel die Volumio speler er staan, mensen kunnen dan zelf even zien dat het ook een systeem is wat werkt met alles inmiddels.

Dus vanaf 10:00 uur kan die door iemand anders gebruikt worden. :mrgreen: :sure:

Ik mis Tony G nog in het schema ...!!
Hans

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » za 09 jun 2018, 10:37

Ik neem ook 2 grabbeltonnetje mee met filtercomponenten. Doneer in de luistedagpot wat t je waard is.

DSC_0356.JPG

Shadow

Berichtdoor Shadow » za 09 jun 2018, 14:10

Als ik me niet vergis hebben we 5 ruimtes toch Jan? rechts voor in het gebouw heb je 2 kleine ruimtes, aan iedere kant 1 O:)
Ik wou graag die uiterst rechts bedrijven, maar dan heb je die links van de ingang nog over...

TubeHead

Berichtdoor TubeHead » za 09 jun 2018, 14:37

Leuk idee Henkjan!

Terug naar “DIY Events door leden”