Luisterdag Alphen-> Poll: extra programma-onderdeel?

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.

Heb je interesse in een ander onderdeel, buiten de reguliere luistersessies?

- Nee, ik kom echt alleen voor de luistersessies en de zelfbouwcreaties
7
35%
- Ja, een leuk stukje live-muziek gaat er altijd wel in
3
15%
- Ja, ik heb wel interesse in een educatieve sessie, bijv. over wat er komt kijken bij zelfbouwen e.d.
9
45%
- Ja, ik heb me toch een goed idee! (graag nader specificeren in een reactie)
1
5%

Totaal aantal stemmen: 20

mikekiwi

Luisterdag Alphen-> Poll: extra programma-onderdeel?

Berichtdoor mikekiwi » do 18 okt 2018, 18:43

Vorig jaar was er tijdens de luisterdag in Alphen ook voor ruim een half uurtje een moppie live-muziek, te horen gebracht door Robin Haijes. Buiten het gedoe met de cd-tjes (waardoor ook het vergelijk live vs cd niet lekker liep) was dat als ik van de reacties uitga, best een geslaagd experimentje. Het jaar daarvoor (of was het alweer daarvoor?) was er een workshop akoestiek.

De vraag is nu even: is er ook dit jaar weer behoefte aan een dergelijk programma-onderdeel? En wat zouden jullie dan het liefste zien? Het is redelijk kort dag dus ik weet niet wat we allemaal kunnen regelen, maar niet geschoten...

Ik heb een polletje gemaakt met wat opties, maar extra suggesties zijn ook welkom, dan plaats ik die erbij. Dank voor de input!

Marp
Beheerder / Sysadmin

Re: Luisterdag Alphen-> Poll: extra programma-onderdeel?

Berichtdoor Marp » do 18 okt 2018, 19:05

Om rekening mee te houden: zodra iets aan een poll wordt veranderd, vervallen alle uitgebrachte stemmen.

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » do 18 okt 2018, 19:25

Is er iets veranderd dan en hoe stem ik dan opnieuw? :think: :think:
Fusion Filterdesign

mikekiwi

Berichtdoor mikekiwi » do 18 okt 2018, 19:37

Marp schreef:Om rekening mee te houden: zodra iets aan een poll wordt veranderd, vervallen alle uitgebrachte stemmen.
OK, dank voor de tip, dat wist ik niet

ds23man schreef:Is er iets veranderd dan en hoe stem ik dan opnieuw? :think: :think:
Eh, ik heb 10 sec na het starten van het topic iets veranderd, daarna niet meer...En ga dat dus ook niet meer doen...

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Berichtdoor Henkjan » wo 31 okt 2018, 23:18

Ik heb wel zin in een potje "sneller dan shazam". Leuk voor tijdens de lunch ofzo
An error does not become truth by reason of multiplied propagation, nor does the truth become error because nobody will see it" ― Mahatma Gandhi

Terug naar “DIY Events door leden”