discussietopic luisterdagen....

Alles over niet-commerciele events (zoals de DDIY), van mee te nemen spullen tot carpoolen

Moderator: Beheerdersteam

Forumregels
Zelbouwaudio.nl draagt evenementen een warm hart toe en is erg dankbaar voor eventuele donaties die eruit voortvloeien, maar is er op generlei wijze bij betrokken. De verantwoordelijkheid voor evenementen ligt dan ook bij de organisatoren ervan, ongeacht hun rol op deze website.
jeroen_d
Ook commercieel actief

discussietopic luisterdagen....

Berichtdoor jeroen_d » di 27 mei 2008, 23:31

in het breda IV topic, asterduc schreef:
Wowly schreef:Dingen die ik heb geleerd:
- als hoofdorganisator geen groepsleider zijn
- meer ruimte geven geeft meer gezelligheid en meer conacten met anderen. Ik ga dit zeker meenemen naar volgend jaar!
- Die avond en het eten was buitengewoon geslaagd!!! En lekker ook nog, (het eten dan...)
- volgende keer meer proberen zelf ook te luisteren hahaha

Jan,
wat Harry deed vond ik persoonlijk beter als wat wij, of toch tenminste ikzelf, heeft gedaan als groepleider.
Daarom zou ik eventueel de optie overwegen om geen groepsleiders maar wel ruimtebeheerders aan te stellen.
Best geplaatst zijn natuurlijk de personen waarvan de apparatuur in die ruimte aanwezig is.
Beter zijn misschien zelfs 2 ruimtebeheerders, ééntje in de voormiddag en ééntje in de namiddag, dan kunnen er ook nog eens 2 verschillende sets opgebouwd worden per ruimte. Tesamen zouden dat dan nu 10 sets zijn geweest met dus 10 ruimtebeheerders. Dat maakt dan dat 1 op 6 een voorstelling geeft. Als dat te weinig is kun je eventueel 2 ruimtebeheerders aanstellen, dat maakt dan 1 op 3, dat is ongeveer de verhouding tussen leden die wel en geen systeem meebrengen.

Ed

Nog even over de opzet van de luisterdag. Als het zo groot wordt, de volgende keer, als dat het nu is geweest, dan moeten we volgens mij meer toe naar de opzet zoals die op de DDIY dagen in Zutphen is geweest.

Dat wil zeggen: je werkt niet meer met groepen. Je hebt gewoon per ruimte 4 of 5 sets, waardoor er in principe de gelegenheid is om drie kwartier lang naar elke set te luisteren. Elke set wordt gedemonstreerd door de eigenaar, die zijn eigen muziek draait en naar believen verzoeknummers uit het publiek. Om te voorkomen dat er tegelijk twee sets draaien waar heel veel belangstelling voor is, kun je het ook zo indelen dat elke set 2 keer een half uur wordt gedemonstreerd.

Vooral het niet demonstreren van de eigen set was een gemis. Wat Harry deed was heel goed, maar die was dus de hele dag veroordeeld tot zijn eigen luisterruimte en kon nergens anders luisteren.

Het nadeel van mijn voorstel hier is dat je als luisteraar zult moeten kiezen, je kunt niet alles beluisteren. De huidige opzet van Breda geeft je wel de gelegenheid om wel alles te beluisteren, maar dan wel heel kort.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal. Albert Einstein (1879 - 1955)

b_force

Berichtdoor b_force » di 27 mei 2008, 23:44

Mmm, het huiskamer idee trekt me eigenlijk veel en veel meer.

Een bordje bij de set wat het is, of even de eigenaar er bij roepen wekrt naar mijn idee ook al heel goed.

mischa72

Berichtdoor mischa72 » di 27 mei 2008, 23:48

Als het aan mij ligt mag het luisteren in groepsverband ook worden teruggebracht naar 30 minuten. Zo kun je ca 7 tot 8 nummers luisteren en verdergaan naar de volgende set/ruimte. Aan het einde van de dag blijft er dan meer ruimte over om naar believen te freewheelen. Lijkt mij ook beter voor de kennismaking tussen de leden.

Groeten,
Mischa
The world sucks, but if it wouldn´t suck, all DAC's would fall off.

Power to the recyclers !!

CarloPJB

Berichtdoor CarloPJB » wo 28 mei 2008, 0:00

mischa72 schreef:...................Aan het einde van de dag blijft er dan meer ruimte over om naar believen te freewheelen. Lijkt mij ook beter voor de kennismaking tussen de leden.

Groeten,
Mischa

Na de heerlijke pizza`s was er nog tot 23.59 de tijd om te freewheelen :lol:

Dus tijdgebrek lijkt mij niet aan de orde :evil:

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » wo 28 mei 2008, 0:03

Kom op met alle ideeën. Ik hoor ze graag.

Persoonlijk ben ik niet gecharmeerd van het zutphe idee. Nog sterker, daarom ben ik de LUISTERdagen begonnen. De laatste was eigenlijk meer een gezellige ontmoetingsdag zeg maar. Misschien is er toch een bepaalde tussenvorm te ontdekken? IK ben hier van overtuigd dat dit moet lukken!

Jan

mischa72

Berichtdoor mischa72 » wo 28 mei 2008, 0:09

CarloPJB schreef:Na de heerlijke pizza`s was er nog tot 23.59 de tijd om te freewheelen :lol:

Dus tijdgebrek lijkt mij niet aan de orde :evil:

Niet iedereen heeft de mogelijkheid om tot dat tijdstip te blijven. Voor mensen die rond een urr of 5-6 naar huis willen was het wel krap. Ikzelf bijvoorbeeld moest er rekening mee houden dat mijn kids mij ook nog even wilden zien nadat ik een week van huis was geweest. Dat wil niet zeggen dat ik mij niet heb geamuseerd, maar er waren heel wat sets die ik nog wel had willen horen wat door eindeloos vergelijken en steeds dezelfde set luisteren niet gelukt is. :wink:

Groeten,
Mischa

Martijn M
Ook commercieel actief

Berichtdoor Martijn M » wo 28 mei 2008, 0:13

Misschien inderdaad niet in groepen indelen, maar wel vaste 'ruimtewisselmomenten' inlasten, om zo gewandel tijdens de sessies enigszins te beperken. Op die manier kan iedereen zo lang als hij wil naar een bepaalde set luisteren, zij het wellicht ten koste van andere voor hem minder interessante sets.

mischa72

Berichtdoor mischa72 » wo 28 mei 2008, 0:15

Nadeel daarvan kan wel zijn dat sommige ruimtes bomvol zitten/staan en dat andere vrijwel leeg zijn. Ik ken het door jou genoemde principe van de HobbyHifi-dagen in Gelsenkirchen. Ik kan zeggen dat dat niet echt werkt.

Groeten,
Mischa

jeroen_d
Ook commercieel actief

Berichtdoor jeroen_d » wo 28 mei 2008, 0:18

Eigenlijk was het concept van de eerste twee luisterdagen in Breda, zoals bedacht door Wowly, perfect. Wil je echt LUISTERdagen, dan zal je het aantal sets moeten beperken.
Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal. Albert Einstein (1879 - 1955)

b_force

Berichtdoor b_force » wo 28 mei 2008, 1:15

mischa72 schreef:Nadeel daarvan kan wel zijn dat sommige ruimtes bomvol zitten/staan en dat andere vrijwel leeg zijn. Ik ken het door jou genoemde principe van de HobbyHifi-dagen in Gelsenkirchen. Ik kan zeggen dat dat niet echt werkt.

Groeten,
Mischa

En nog een heel erg groot bijkomend nadeel is, dat er mensen dus spullen meenemen die vervolgens niet beluisterd worden.

Overigens heb ik eigenlijk totaal geen verschil gemerkt tussen de eerdere luisterdagen en die van dit keer, behalve dat het wat drukker was.

meanman64

Berichtdoor meanman64 » wo 28 mei 2008, 8:05

Ik zelf was spijtig genoeg niet aanwezig op de luisterdag maar als ik vroeger naar luidsprekersystemen ging luisteren had ik een bepaald budget in mijn hoofd en dan ging ik zeker niet luisteren naar speakers of versterkers die er boven uit kwamen.Zo ook met het soort van speaker wat je graag hoort daar ga je naar luisteren.Er kan mss een onderverdeling in gemaakt worden in de ene ruimte 2-weg en de andere ruimte 3-weg en zo verder.Rest alleen nog welke pre-amp en welke versterker en bron daar zal ook wel een oplossing voor zijn.Er zijn op zo een dag dikwijls genoeg dezelfde apparaten aanwezig.Ook kan er mss een selectie gemaakt worden dmv de kostprijs dit kan een manier zijn om het uit te filteren werken met catogorieën .Zover mijn gedachte dat speelt.
Gewoon eens een ander concept proberen er zullen er altijd zijn die dit of dat niet goed vonden.

mischa72

Berichtdoor mischa72 » wo 28 mei 2008, 8:54

De Needle-kasten zijn in elk geval wel goed aangekomen. Bedankt nog.

Groeten,
Mischa

Bart_M
Beheerder

Berichtdoor Bart_M » wo 28 mei 2008, 9:02

Vorig jaar ben ik bijna de hele tijd in ruimte 1 geweest om de subwoofers goed aan te sluiten en te wisselen, toen heb ik bijna niets anders kunnen beluisteren. Wat dat betreft werken de groepsleiders erg fijn.

Er was een onderverdeling op soort speaker, alleen al om de speaker en ruimte te matchen. Op budget indelen heeft geen zin, dan komt een kleine high end monitor in een hele grote ruimte te staan en een budget full range en een klein kamertje bijvoorbeeld.

Qua apparatuur zaten we dit jaar niet ruim, ik heb echt heel goed moeten kijken of we alles hadden en zelf aan het einde was het nog even spannend. Dit heeft voor mij ook het grootste aantal uren gekost dit jaar.

Een korte beschrijving van de speaker/apparatuur die je meeneemt is een goed idee, wellicht kunnen we voor volgend jaar een template maken die men kan invullen.

Een voorzet voor een andere opzet:
's morgens gaat het om de hardware. Alles mag gewisseld worden.
's middags/'s avonds maken we 1 referentie set per ruimte, er mogen dan alleen cd's gewisseld worden.

Ik zou zeggen: Shoot! :)
Laatst gewijzigd door Bart_M op wo 28 mei 2008, 18:20, 1 keer totaal gewijzigd.

meanman64

Berichtdoor meanman64 » wo 28 mei 2008, 9:31

Bart_M schreef:Vorig jaar ben ik bijna de hele tijd in ruimte 1 geweest om de subwoofers goed aan te sluiten en te wisselen, toen heb ik bijna niets anders kunnen beluisteren. Wat dat betreft werken de groepsleiders erg fijn.

Op bugget indelen heeft geen zin, dan komt een kleine high end monitor in een hele grote ruimte te staan en een budget full range en een klein kamertje bijvoorbeeld.

Een korte beschrijving van de speaker/apparatuur die je meeneemt is een goed idee, wellicht kunnen we voor volgend jaar een template maken die men kan invullen.

Een voorzet voor een andere opzet:
's morgens gaat het om de hardware. Alles mag gewisseld worden.
's middags/'s avonds maken we 1 referentie set per ruimte, er mogen dan alleen cd's gewisseld worden.

Ik zou zeggen: Shoot! :)

Dat is waar ook dat selecteren volgens budget.Ik zelf kijk altijd is de prijs gerechtvaardigd.Je zult altjd zelfbouwers hebben die een bepaald budget spenderen en die zullen heus niet gaan luistern naar een dure speaker.Ik in geen geval om achteraf met een wrang gevoel te zitten van die speaker is beter maar ik kan het er toch niet aan uitgeven gewoon niet luisteren en dan heb je vanzelf liefhebbers voor low-budgetspeakers,ik kan u verhalen vertellen dat hou je niet voor mogelijk en dat noemen ze High-End.Wat betreft de korte beschrijving dat is ook een goed idee.Ik weet als ik bvb mijn choke amp en mijn Zen versterker zou meenemen ik ze niet moet gebruiken met speakers die maar 80dB/watt hebben

Marp
Beheerder / Sysadmin

Berichtdoor Marp » wo 28 mei 2008, 15:59

meanman64 schreef:Je zult altjd zelfbouwers hebben die een bepaald budget spenderen en die zullen heus niet gaan luistern naar een dure speaker.

Ongetwijfeld heeft iedereen zijn eigen drijfveren om naar zo'n luisterdag te gaan, maar bedenk wel dat dit een bijeenkomst is van zelfbouwers die elkaar in meer of mindere mate kennen. Daar ga je toch anders heen dan naar een winkel of beurs met kant & klare, commerciële produkten die je wilt aanschaffen. We delen onze passie, en er zijn genoeg redenen te bedenken om tevens naar die duurdere creatie van je medebouwer te luisteren.

Wellicht:
  • ... besluit je achteraf om toch maar wat door te sparen. Soms kan je het geld maar 1x uitgeven aan het systeem van je dromen, en dan is het jammer als je achteraf spijt krijgt.
  • ... staat een woofer of tweeter je zo erg aan dat je een voorgenomen systeem over een andere boeg gooit, zodat je ook met die ene driver uit dat dure systeem kan gaan werken.
  • ... staat een bepaald concept je aan, en wil je een dure luidspreker nabouwen met minder exotische drivers.
  • ... wordt je op een ander spoor gezet, bijvoorbeeld omdat je er achter komt dat een bepaald systeem (bassreflex, TL , dipole, etc.) veel mooier kan klinken dan je had verwacht. Je zal dan je drivers anders moeten selecteren, maar dat hoeft niet noodzakelijk te betekenen dat je het voorgenomen budget moet overschrijden en dat het dus niet interessant is.
  • ... uit interesse voor de creaties van medebouwers.

------------------------------------
Even wat anders: zou het wat zijn om dit topic voor te behouden aan Breda IV, en om verbeteringen voor de toekomst in een ander topic te bespreken? Dat leest waarschijnlijk wat prettiger voor degenen die vooral benieuwd zijn naar de inhoud van deze luisterdag.
Verstuurd vanaf mijn koffiezetter. Deze tekst is gecontroleerd op virussen met bullsh.

Disclaimer: ik kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor mijn
uitspraken. Door lezen van mijn berichten gaat u daarmee akkoord.

structuurinformatie

meanman64

Berichtdoor meanman64 » wo 28 mei 2008, 16:17

Ik denk dat we hier wat afdwalen(al dan niet veroorzaakt door mij :oops: :oops: ) het gaat om de volgende Breda dag goed te laten verlopen.Ik vind wat BartM zegt zo slecht nog niet.Marp wat jij zegt klopt ook helemaal.Als je naar de vorige edities kijkt groeit het aantal deelnemers alleen maar.Nu waren er dat op de 60 dat vergt een hele organisatie en planning.Of is mss zo 1 dag op een jaar niet wat weinig om iedereen tevreden te stellen?

mikekiwi

Berichtdoor mikekiwi » wo 28 mei 2008, 19:36

meanman64 schreef:Als je naar de vorige edities kijkt groeit het aantal deelnemers alleen maar.Nu waren er dat op de 60 dat vergt een hele organisatie en planning.Of is mss zo 1 dag op een jaar niet wat weinig om iedereen tevreden te stellen?

Weet je, hier heb ik ook wel eens over nagedacht; ik vind het erg leuk om andere creaties en muziek te luisteren en zo wat meer te leren luisteren, beoordelen en ervaring op te doen (uiteraard ook vooral om mijn kennisniveau bij te spijkeren).
Heb vorig jaar zelf al eens een dagje bij me thuis georganiseerd, uiteraard in een beperkte omvang met zo'n 5 a 6 personen en dito aantal speakers (wat toen vooral op een meet-sessie uitdraaide). Ik zit ook wel eens te denken aan (bijv.) 3-maandelijkse bijeenkomsten per regio, zodat er wat vaker contacten zijn en meer luistermomenten...
Een soort audioclubje dus, zoals die ook in diverse regio's bestaan, maar dan wat meer zelfbouw gericht wellicht???

harryeng

Berichtdoor harryeng » wo 28 mei 2008, 19:57

Als ik zelf kijk hoe het gegaan is op de luisterdag, is de opzet (natuurlijk) goed geweest. Zelf ben ik op een gegeven moment bij mijn eigen set gebleven, omdat ik niet alle groep-masters gesproken had.

Wat ik anders zou doen, is dat ik minder sets in een ruimte zou opstellen, en met set-eigenaren zou blijven werken. Ik stond zelf samen met Robbiedobbie in een ruimte, en dan blijft het gewoon mogelijk dat een van de twee eens weg gaat om eens ergens anders mee te luisteren.

Ik zou verder maar twee complete sets plaatsen in een ruimte. Dat maakt het zowel voor de opbouw, als voor de demo veel eenvoudiger. In ruimte 1 stonden nu drie sets (subwoofers niet meegeteld), en dat is dan net een te veel om wat te kunnen wisselen en combineren.

Harry

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » wo 28 mei 2008, 21:36

Persoonlijk is het voor mij belangrijk dat de dag ruimte heeft voor datgene wat het doel is van onze hobby: genieten van het luisteren en genieten van het bouwen (met elkaar)

Genieten van het luisteren:

Voor het genieten is het van belang dat er geschikte ruimte's zijn waar kan worden geluisterd naar muziek van jezelf en een ander. In deze ruimte's moeten de omstandigheden optimaal worden gemaakt. In mijn mening is dat er
1) zitplaatsen zijn
2) afdoende ruimte om de set zijn vermogen kwijt te kunnen
3) geen al te vervelende akoestische problemen hebben (hieronder schaar ik ook pratende medehobby-isten..)
4) en een tijdframe waarin kan worden geluisterd

Voor 1) maximaal 6 man per groep idealiter, 10 man kan eigenlijk niet meer. Dan si er ook teveel verschil tussen de mensen hun muzieksmaak. Ik houd er niet van om naar achtergrond jazz te luisteren, een ander niet om naar weirde Peter Gabriel muziek te luisteren. Met kleine groepjes kunnen we gelijksoortigen bij elkaar zetten.
2) We hebben in de Beemdentil verschillende ruimte's welke allemaal zo hun eigen voor en nadelen hebben
3) Er moet vantevoren een goede akoestische omgeving worden gemaakt. Hiervoor hebben we iemand nodig die verstand heeft van het aanpakken van een ruimte. Dit zal best mogen de avond ervoor als ik het lief vraag. Door kleine groepjes te maken waarin gelijksoortigen zitten zal er minder worden geouwehoert door mensen die er geen ruk aan vinden of liever met anderen praten dan naar de muziek willen luisteren
4) Het tijdframe van een uur is te lang. 3 kwartier is lang genoeg voor een groep van 6 a 7 mensen. Een uur is te lang voor een groep van 6, maar ook van 12 man. Dat is de ervaring die ik heb opgedaan in de afgelopen jaren

Genieten van het bouwen.

Tsja, dit is nog een beetje een ondergesneeuwd kindje eigenlijk. Doordat Bart heeft geopperd meer vrije tijd (VT hierna) in het schema te bouwen ben ik nu pas duidelijk gaan zien dat het ouwehoer-idee ook inhoud heeft. Alhoewel, ik onderkende dat toch wel eerder, omdat ikzelf notabene ook graag met anderen wilde praten. Daarom ook de verlenging van de dag naar 24.00 uur

Ik zie verschillende mogelijkheden:
1) verkoop van materialen particulier
2) eenvoudige workshops, hoe meet ik?, hoe soldeer ik SMD?, hoe werkt een eenvoudige buizenversterker?, hoe fineer ik? Dat soort zaken
3) tijd om elkaar te leren kennen, volstrekt informeel

1) hoe dit is in te richten weet ik eigenlijk niet. Moet daar een uurtje voor worden ingepland, naast een workshop bijvoorbeeld?
2) tijd inplannen om een vrijwilliger zijn kunstje aan anderen te laten uitleggen?
3) Zoals het helemaal niets plannen voor een paar uur, gewoon de boel de boel laten zoals afgelopen keer vanf 15.30 is gebeurd? Ik moet eerlijk zeggen dat het voor mij persoonlijk té lang aanrommelen was. Op een gegeven moment was er vrijwel geen set meer compleet omdat de helft al was vertrokken. Vervelend. Ook was er bijna niet meer te luisteren omdat er voortdurend mensen in en uit liepen en pratten met elkaar. Wat me wel erg aansprak dat er vanaf 9 uur niets meer werd geluisterd en er alleen maar werd gepraat met elkaar. Eigenlijk hadden we gewoon de bar moeten hebben om er gezellig met z'n allen wat te keuvelen over alles wat we gezamelijk leuk vinden. Misschien iets voor volgend jaar?

Enfin, dit zijn een beetje mijn overpeinzingen. Alhoewel, ik zit nog wel met een ander punt; het ziet ernaar uit dat 60 man zo ongeveer de max is voor de Beemdentil. 75 zou nog nét kunnen, maar dan moeten er concessie's worden gedaan. En ik wil GEEN DDIY zutphen worden. Dat trok mij in het geheel niet. Te massaal, te anoniem. Er moeten verstandhoudingen worden gesmeed, vrienden worden gemaakt en ambitie's worden aangewakkerd. En als er luistergroepjes worden gevormd van 6 a 7 man dan is het helemaal de limiet. Of we moeten de twee bovenste ruimte's inrichten als luiisterruimte's waarin de gehele dag word geluisterd, en de 3 ruimte's onder worden gebruikt voor allerlei andere zaken.

Ik ben er nog niet helemaal uit. En een nieuwe lokatie zoeken doe ik liever niet. Het is ERG (!!!) lastig om een goede lokatie te vinden die een beetje centraal ligt (belgie en nederlands gezien dan) en nog meer ruimte's heeft die akoestisch oke of redelijk zijn. Dan zou ik moeten gaan zoeken in de buurt van Den Bosch of er daar ergens een geschikt centrum is wat niet te duur is en toch goed is (ben BUITENGEWOON tevreden over de samenwerking met Ankie).

Van de andere kant vind ik het niet erg om te groeien. Ik heb gemerkt dat ik er niet warm of koud van word om 60 man een dagje te geven, het was voor 30 man even moeilijk/stressvol voor mijn gevoel. Zeker met de Hulp van Bart en de groepleiders is het goed te doen. Eigenlijk is wat dat betreft de 4e dag de minst stressvolle geweest zelfs.

Ik hoop echter wel dat het buitengewoon informele word behouden. Dat is voor mijn hoofdnummer 1.

Hmm, laten we gewoon doorgaan met brainstormen.

Alvast bedankt voor alle goede tips die ik heb gezien!! Alsjeblieft ga door, de dag word georganiseerd voor jullie.

Jan

sietse

Berichtdoor sietse » do 29 mei 2008, 15:39

Ik zit dit natuurlijk een beetje mee te lezen en begrijp best dat iedereen zo z'n voorkeuren heeft t.a.v. wat zou ie willen horen. En hoe groter het aanbod hoe moeilijker het wordt om te kiezen, nog afgezien van de beschikbare tijd.
Maar als ik es ff van me zelf uitga, dan het volgende,
Allereerst kennis maken met de forumleden in 3D, zowieso leuk.
Dan kijken wie er wat in elkaar heeft weten te "prutsen" en hoe, zowieso ook leuk.
Daarna zou ik een keuze maken uit wat ik beslist ff wil beluisteren.
Wellicht is het dan handig de boxen in te delen qua afmetingen, zodat je dan een keuze kunt maken die niet alleen afhangt van budged maar ook wat kan/mag ik thuis plaatsen.
Dus, veronderstel dat ik gek op TL's zou zijn, dan vind ik sub woofers en andere ontwerpen eerst niet zo spannend en sla ik die qua luisteren maar over, want ik mag wel een beetje grote kastjes in de kamer hebben maar een sub kan ik niet kwijt.
Het zal, hoe je het ook doet, met een groot aanbod altijd kiezen blijven.
Een wijze man is hij, die twijfelt aan zijn eigen woorden, want alles kan, tot het tegendeel is bewezen !
Maar ja, viewtopic.php?f=15&t=4440 ????

hopsa
In memoriam †

Berichtdoor hopsa » vr 30 mei 2008, 9:40

Wat mij heel prettig lijkt: op alle systemen die worden beluisterd gebruik maken van dezelfde referentiemuziek. Laat zeggen 5 minuten muziek, waarin zoveel mogelijk het gehele weergavespectrum wordt aangedaan.
Bv 1 minuut orgel. 1 minuut akoestisch, 1 minuut zangeres, 1 minuut groot orkest, ....

nu reeds

*27 juli 1953 - †26 september 2014 (61 jaar)

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » vr 30 mei 2008, 22:02

Dit gaan we waarschijnlijk tackelen door iedereen in een muzieksmaakgroep te zetten.Zo kan iedereen met zijn eigen groep een fantastische playlist maken om de boel te beluisteren.....

Ik heb zo'n flauw vermoeden dat Menno en Rik in een groepje willen? (hahahahaha)

Jan

b_force

Berichtdoor b_force » za 31 mei 2008, 1:14

Beetje setvige rock of metal vind ik op zijn tijd ook prima hoor 8)

(heb zelf nog gevraagd of Rho bij de 3 wegs van Edo en Carlo even wat beuk muziek kon opzetten ivm de kickbass)

Helaas is de kwaliteit vaak heel slecht bij metal en rock bands.

Nils_vn

Berichtdoor Nils_vn » za 31 mei 2008, 2:15

ivm met die groepjes indelen volgens muziekstijl... daar ben ik nu niet zo voor te vinden...

Ik vond de luisterdag (m'n eerste) erg interresant, niet alleen om andere creaties te horen, maar ook andere muziek soorten en opnames..

Zit iedereen in eenhokje met z'n eigen muziekstijl.. dan hoor jemeer luidspreker, maar minder muziek... naar mijn bescheiden mening dan..
He who nothing questions, nothing learns

anonamemouse

Berichtdoor anonamemouse » za 31 mei 2008, 8:09

Wowly schreef:Ik heb zo'n flauw vermoeden dat Menno en Rik in een groepje willen? (hahahahaha)

Jan

:lol: huh? hoe kom je op dat idee? :lol:
an annoying noise annoys an oister.
are all audiophiles obsessive compulsives or is this just a stereo type?

Terug naar “DIY Events door leden”