Nieuwe site !

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

FR_Aad

Re: Nieuwe site !

Berichtdoor FR_Aad » zo 04 mar 2012, 18:02

Juoigâ schreef:
ray5150 schreef:Mischien een idee om die Minidsp teksten door een vertaalmachine te halen ?
Nu lijkt het heel erg op knip-en-plakwerk.
is het ook :oops: dat staat hoog op de to-do-lijst, maar even simpel vertalen is er niet bij, beetje aparte schrijfstijl dat in het Nederlands echt niet werkt.

Ik moet in mijn werk ook nogal eens een tekst vertalen. Meestal werkt vertalen niet en is het beter om de tekst een paar keer te lezen en het daarna een "eigen verhaal" te schrijven. Dat scheelt heel wat kromme zinnen.

k.p.

Berichtdoor k.p. » zo 04 mar 2012, 18:42

Fountek mist als je op merken klikt. Het zal wel lastig zijn om deze er nog bij tussen te drukken ;). Ook bij "luidsprekers" staat fountek er niet bij. Ook ik vind het erg wit, maar dat is een beetje een persoonlijke voorkeur. Als je veel achter een schermpje zit worden je ogen soms wat gevoelig voor een dergelijke lichtbak :P. Ook is het niet efficiënt voor de amoled schermpjes ;).

Verder zou je er voor kunnen kiezen om de categorieën die leeg blijven niet weer te geven (tweeters(0) is misschien niet zo interessant). Ook zou je het kopje "product" recht boven de categorieën kunnen uitlijnen. Het plaatje van de formulieren oid zou er dan deels achter kunnen ofzo. Dat zou er iets strakker uit zien en meer in dezelfde lijn met de tekst in het middenveld.

Verder gaan er nog een paar dingetjes mis. Als je op "merken" klikt blijft deze niet als actief staan. Ook heeft de "bestellen" knop op dat moment geen hover eigenschap.

Eventueel zou je de kleur van de tekst in het menu onder het hoofdmenu iets donkerder kunnen maken. Misschien kun je dat menu zelfs helemaal weg laten en in het linker menu verwerken. Nu heb je een hiërarchie die misschien niet helemaal duidelijk is.

De site ziet er verder wel een stuk beter uit :!:

edit: Op een of andere manier krijg je een witte balk onder je site. Dit terwijl je body e.d. wel een margin 0 hebben. Ik zie niet zo snel waar dit vandaan komt, maar het lijkt me niet de bedoeling.

Vinculum

Berichtdoor Vinculum » zo 04 mar 2012, 19:26

k.p. schreef:Fountek mist als je op merken klikt. Het zal wel lastig zijn om deze er nog bij tussen te drukken ;). Ook bij "luidsprekers" staat fountek er niet bij.

Dit komt omdat HJ nog geen producten onder het merk Fountek heeft toegevoegd. Het merk is er dus wel maar nog geen producten. Daarom vind je hem niet bij luidsprekers.

k.p. schreef:Verder zou je er voor kunnen kiezen om de categorieën die leeg blijven niet weer te geven (tweeters(0) is misschien niet zo interessant).

Dit is gedaan om dat menu altijd hetzelfde te houden.

k.p. schreef:Verder gaan er nog een paar dingetjes mis. Als je op "merken" klikt blijft deze niet als actief staan. Ook heeft de "bestellen" knop op dat moment geen hover eigenschap.

Opgelost.

k.p. schreef:edit: Op een of andere manier krijg je een witte balk onder je site. Dit terwijl je body e.d. wel een margin 0 hebben. Ik zie niet zo snel waar dit vandaan komt, maar het lijkt me niet de bedoeling.

Dit is omdat de pagina korter is dan je scherm. ;)
Ik maak alles. Al is het maar kapot.
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman.

John P

Berichtdoor John P » zo 04 mar 2012, 19:29

Juoigâ schreef:Wat vinden jullie er van?

Fijn he, zo'n eerlijke forumleden. :sure:
Waar een weg is is ook een omweg.

k.p.

Berichtdoor k.p. » zo 04 mar 2012, 20:59

Dat van die witte balk had ik ook bij een kleiner scherm. Misschien ligt het er aan dat ik de browser niet up to date heb. Ik testte dit namelijk vanaf een weinig gebruikte laptop. De gebruikte browser is firefox. Heb je bij de pagewidth wel een height 100% en een min-height ingesteld oid? (Ik kan dit nu lastig checken via de mobiel.)

k.p.

Berichtdoor k.p. » zo 04 mar 2012, 21:05

John P schreef:
Juoigâ schreef:Wat vinden jullie er van?

Fijn he, zo'n eerlijke forumleden. :sure:

Hehe. Het is altijd het makkelijkst om de kanten die je minder vind te benoemen. Ik denk dat HJ en Vinculum hier wel doorheen kijken ;). Één ding scheelt... slechter dan de oude site kan niet. ;)

John P

Berichtdoor John P » zo 04 mar 2012, 23:09

k.p. schreef:Hehe. Het is altijd het makkelijkst ..

Niet persoonlijk bedoeld hoor, ik was zelf ook niet mals. Het is alleen zo dat als je iets in de groep gooit waar je erg je best op gedaan hebt de reacties toch hard kunnen aankomen ook al kon je ze verwachten. Ik heb zelf ook al menig maal een ontwerp de prullenbak in moeten kieperen terwijl ik zelf het alternatief minder vond. Dus H.J. reacties lezen, niet meer aan denken en als je een week later nog vindt dat de kritiek terecht was, dan pas gaan corrigeren. En vooral goed blijven slapen :-$ .
Waar een weg is is ook een omweg.

audioot
In memoriam †

Berichtdoor audioot » ma 05 mar 2012, 14:26

slapen? slapen?
werken verdorie :mrgreen:
mvg
audioot
*30 okt 1948 - †nov 2014 (66 jaar)

Marp
Beheerder / Sysadmin

Berichtdoor Marp » vr 03 aug 2012, 14:21

Juoigâ schreef:Zelfs het logo is nieuw

Afbeelding

Wat vinden jullie er van?

Als het mijn website was, zou ik toch een keer die afbeelding vervangen (of weglaten). De witte "headset en toetsenbord" blijven de indruk wekken van een computer-gerelateerde website. Pas als je je ogen specifiek op het plaatje richt besef je weer dat DJ-equipment wordt getoond. Het roept m.i. niet de sfeer op die bij de website past.

Bijv. een driver en een kant & klare DSP + RC, zwevend boven een transparant weergegeven minidsp-board, zou rechtstreeks een associatie oproepen met het soort producten dat men op de website verwacht aan te treffen. Ook een neutrale afbeelding, die in elk geval geen andere sfeer oproept, zou niet misstaan.

ray5150

Berichtdoor ray5150 » vr 03 aug 2012, 14:58

Zo'n koptelefoon en mengtafel zijn bedoelt voor een heel andere doelgroep dan DIY-luidsprekerbouwers... :roll:
Dat verwacht je eerder bij een zaak als deze : http://www.djstore.nl/

RobT

Berichtdoor RobT » wo 08 aug 2012, 21:25

Ik vind het een beetje vreemd dat zo'n merk als AudioTechnology genoemd wordt...... en verder niks..... Gaat het leverbaar worden, of is het leverbaar maar moet je er specifiek om vragen? Ik zou zeggen haal het weg of vertel er meer over.

(ik mail Per Skaaning zelf wel, ghe ghe)

CoenvanDongen

Berichtdoor CoenvanDongen » wo 08 aug 2012, 22:40

Ik snap sowieso niet dat die audiotechnology units niet overal vertegenwoordigt is.. (speakerland, rumoh, speaker&co)
Dit zijn toch bovengemiddeld presterende speakers of heb ik dat verkeerd begrepen??

dre

Berichtdoor dre » do 09 aug 2012, 9:29

потому что он может!

markbakk

Berichtdoor markbakk » do 09 aug 2012, 13:33

Iemand die AT wil, weet de weg naar Skanderborg ook wel. Hoe goed ze ook zijn, het is een niche. Ik vind het al heel goed dat Henk Jan de Thiel (USA)-units wil slijten, volgens mij heb je daaraan ook meer werk dan inkomsten.
Mark Bakker

Terug naar “Persberichten”