Daudio gaat 'live'

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Martijn M
Ook commercieel actief
Contacteer:

Re: Daudio gaat 'live'

Berichtdoor Martijn M » di 12 nov 2013, 15:17

Wat een mooie complimenten! Ik zou het W1 systeem ook wel eens bij Jeroen willen beluisteren.

Daudio
ZA-sponsor: daudio - dipole design audio
Contacteer:

Berichtdoor Daudio » di 12 nov 2013, 19:36

Zozo!!! Die anonamemouse heeft flink uitgepakt met zijn review. Hartelijk dank voor de extreme complimenten!

Even over anonamemouse, dat is wel een geval apart. Ik heb nog nooit een luisteraar gehad die zo weinig zegt en zoveel luistert. anonamemouse komt gewoon echt om een hele avond naar zijn favoriete muziek te luisteren. Daarbij werkt hij 'en passant' enkele liters thee naar binnen.

Ik vind dat heel leuk. Ook voor mij is dat een ontdekkingsreis, met de I-pad erbij en via wikipedia alle achtergrond lezen over artiesten die je niet kent en waarvan je toch een bijzonder mooi stuk muziek hoort.

Even nog over de uitvoering: dit exemplaar is wel degelijk van een goede kwaliteit multiplex gemaakt. :mrgreen:

Walt

Berichtdoor Walt » di 12 nov 2013, 20:57

I-pad en wikipedia toch beter te vervangen door de soldeerbout :lol: :lol: :lol:

Groetjes Walter

Daudio
Contacteer:

Berichtdoor Daudio » di 12 nov 2013, 21:03

anonamemouse schreef:Gisteravond ben ik naar de metropool Den Hoorn getogen om te luisteren naar de W-Frames van Daudio.

Mijn eerste kennismaking was eigenlijk een beetje teleurstellend: in levende lijve is hij een stuk kleiner als dat hij op de foto's lijkt. Een beetje iel bijna. Daar staat tegenover dat de woonkamer van Jeroen van een flink formaat is en vrij licht van kleurstelling, de witte W-Frames lijken daardoor nog wat kleiner.

De afwerking is super. Mooi strak in de lak, de beruchte MDF randen zijn alleen te zien als je er met je neus bovenop zit. Ik denk dat ik persoonlijk voor een ander materiaal zou kiezen, bijvoorbeeld berken multiplex. Ook mooi hard en dood, en is met transparante (getinte) lak mooi af te werken. Bovendien werkt het minder als MDF.
Echter, zoals de W-Frames er nu bijstaan zouden ze zo van een professionele assemblage lijn kunnen komen, het is echt heel netjes gedaan.

Maar ik kwam voor het geluid. Eigenlijk kan ik daar heel kort over zijn…

Wow1.jpg

Het was even wennen voor me. Ondanks dat mijn luidsprekers toch ook van een behoorlijk hoog niveau zijn haal ik thuis helaas niet het maximale uit mijn systeem. Dit komt simpelweg door gebrek aan ruimte, onze woonkamer is te klein. Helaas woonde mijn partner al in dit huis, zelf had ik mijn keuze voor woonkamer anders laten zijn. Omdat ik dus aan het geluid van luidsprekers die te dicht bij de muur in een veel te volle kamer staan gewend ben, was het even omschakelen naar de open klank en de ruimtelijkheid van de kamer van Jeroen. Vooral het laag, dat bij mij rare pieken heeft, is super bij Jeroen. Mooi lineair, geweldige detaillering, alles komt eruit zoals het erin wordt gestopt.

Het midden en hoog is eigenlijk niet te horen... Op het moment dat je je ogen sluit is het vrijwel onmogelijk te bepalen wat nu de bron van het geluid is en waar deze zich bevind. Het geluid wordt kamerbreed weergegeven, muzikanten krijgen een eigen plek in de ruimte. De stukken die met "Q Sound" (http://www.qsound.com/) zijn opgenomen zorgen ervoor dat je ineens ècht midden in de muziekbeleving zit, de W-Frames zijn hiervoor bij uitstek geschikt. Zowel Roger Waters als Madonna zorgen voor een 360 graden muziekbeleving op een manier zoals ik het nog nooit gehoord had.

Voor mijn gevoel is dit wel zo'n beetje het maximale wat uit het Daudio systeem te halen valt. Het zal nu eigenlijk meer tweaken naar persoonlijke voorkeur zijn dan daadwerkelijk verbeteren. Ik ben wel benieuwd hoe het klinkt als er een serieuze klasse A versterker als aansturing gebruikt wordt, meer spierballen is zeker voor de dynamiek altijd lekker om te hebben. Mocht ik bij mijn volgende bezoek teveel energie hebben en ik zin hebben om mijn Bryston uit de kast te trekken dan gaan we dat eens testen...

Ik had een USB met bijna 4 uur muziek in FLAC compressie 5 meegenomen (zie onderstaande lijst), en daarvan is best veel ook daadwerkelijk gespeeld. Ik denk dat ik een redelijk breed scala aan soorten muziek en opnamekwaliteiten bij me had. Geen klassiek helaas, ik heb niet zo heel veel op cd, wat ik heb staat op SACD en dat kan ik niet rippen. Om daar toch een beetje aan tegemoet te komen had ik een en ander aan filmmuziek bij me.

Abba - More Abba Gold - 04 - Eagle (Japan SHM)
Al Stewart - Year of the Cat - 02 - On the Border
Alan Parsons Project, The - Tales of Mystery and Imagination; Edgar Allan Poe - 02 - The Raven (MFSL)
Amy Lee - Nightmare Revisited - 14 - Sally's Song
Bruce Willis - The Return of Bruno - 05 - Under the Boardwalk
Cars, The - Heartbeat City - 04 - Drive (Audio Fidelity)
Chris Jones - Stockfisch Records; Closer to the Music - 07 - No Sanctuary
Creed - Human Clay - 07 - Never Die
Dalbello - Whore - 04 - Eleven
Danny Elfman - Tim Burton's Corpse Bride OST - 09 - Tears to Shed
David Bowie - Space Oddity - 01 - Space Oddity (RCA German)
Depeche Mode - Exciter - 02 - Shine
Elbow - The Seldom Seen Kid - 02 - The Bones of You
Elliot Goldenthal - Alien 3 OST - 01 - Angus Dei
Elliott Smith - Either-Or - 02 - Alameda
Enya - Very Best of Enya, Disc 1 - 19 - Boadicea
Eurythmics - Sweet Dreams (Are Made of This) - 01 - Love Is a Stranger
Frankie Goes to Hollywood - Welcome to the Pleasuredome - 05 - Two Tribes (For the Victims of Ravishment) (Japan)
Hans Zimmer - The Dark Knight OST - 01 - Why So Serious?
Ivy - Long Distance - 07 - Worry About You
James Newton Howard - Waterworld OST - 06 - Swimming
Jane Siberry - City - 03 - It Can't Rain All the Time
Jim Croce - 24 Karat Gold In A Bottle - 08 - Time In A Bottle (DCC)
Kate Bush - The Dreaming - 06 - The Dreaming (Japan)
Madonna - Ray of Light - 09 - Frozen
Massive Attack - Collected - 08 - Unfinished Sympathy
Megadeth - Countdown to Extinction - 07 - Countdown to Extinction (Japan)
Michael Jackson - Thriller - 04 - Thriller (Japan)
Nicholas O'Toole - Nothing Left To Fear OST - 19 - Bleeding In
Nirvana - MTV Unplugged in New York - 08 - On a Plain
Peter Gabriel - Security - 01 - The Rhythm of the Heat
Queen - A Night at the Opera - 08 - The Prophet's Song (MFSL)
Queensryche - Promised Land - 06 - Promised Land (Japan)
Rockenfield-Speer - Hells Canyon - 03 - Chant of the Fathers (Japan)
Roger Waters - Amused to Death - 12 - Three Wishes (Mastersound)
Sarah O'Connor - Breaking Glass - 06 - Will You?
Shakespears Sister - Hormonally Yours - 12 - Hello (Turn Your Radio On)
Sheena Easton - The World Of Sheena Easton - The Singles Collection - 03 - For Your Eyes Only
Sixx: A.M - The Heroin Diaries Soundtrack [Clean] - 08 - Dead Man's Ballet (Japan)
Skid Row - Slave to the Grind - 02 - Slave to the Grind
Specials, The - Stereo-Typical; A's, B's and Rarities, disc 1 - 15 - Ghost Town
Steely Dan - Gaucho - 02 - Hey Nineteen
Sting - The Dream of the Blue Turtles - 04 - Children's Crusade (MFSL)
Stray Cats - Built for Speed - 04 - Stray Cat Strut (DCC)
Tasmin Archer - Great Expectations - 01 - Sleeping Satellite
The Doors - Strange Days - 07 - People Are Strange (DCC)
Trio Mediaeval - Soir, Dit-Elle - 13 - Agnus Dei
Triumph - Rock & Roll Machine - 06 - The City; War March-El Duende Agonizante-Minstrel's Lament (Canada)
Van Halen - Van Halen - 07 - Atomic Punk (DCC)
Who, The - Tommy - 21 - We're Not Gonna Take It (MFSL)
Yaz - Upstairs at Eric's - 01 - Don't Go
Zero 7 - Simple Things - 08 - In the Waiting Line
(Wel geluisterd, niet geluisterd)

De W-Frames zijn absoluut genadeloos als het gaat om de gevolgen van de Loudness Wars (http://www.turnmeup.org/). Het is gewoon echt niet leuk om te horen hoe de muziekindustrie haar klanten mishandeld. Het geluid is een grote schreeuwende brei, alles vervormd op een manier waar je als serieuze luisteraar knallende koppijn van krijgt.

Gelukkig zijn er toch nog een paar artiesten die het wel begrijpen en die voor kwaliteit gaan. Of de oudere (eerste) versies van hun materiaal is nog van voor de Loudness Wars echt serieus losbarstten, het loont echt de moeite om daarnaar op zoek te gaan (voor de geïnteresseerden, ik wil met liefde een origineel en een "verbeterde remaster" van een heel bekend nummer rippen zodat je zelf kunt vergelijken, stuur me even een PM met je gegevens).

Persoonlijke gedachten:
awesome.jpg

Jeroen en Hans hebben een FANTASTISCH product neergezet. Met de klank van de W-Frame is helemaal niets mis, hij klinkt absoluut super. Een van die luidsprekers waarbij je niet naar de luidspreker luistert, maar naar de muziek. De plaatsing van alles is zoals het in de studio bedacht is, zodra je je ogen sluit is het vrijwel onmogelijk om exact te bepalen waar de bron zich bevind. Stemmen klinken als stemmen, violen klinken als violen, piano's klinken als piano's.

Wat betreft het design van de W-Frames, ik denk dat de WAF best een beetje opgekrikt kan worden zonder daarbij de functionaliteit geweld aan te doen. Het is wel heel erg een blok met een plankje erboven... Dit is iets dat waarschijnlijk door toekomstige zelfbouwers nog wel aangepast zal worden.

Zou ik ze zelf bouwen? In mijn huidige woonsituatie zeker niet. De W-Frames hebben hun ruimte nodig, tegen een muur in een kleine kamer komen ze gewoon niet tot hun recht. Verder zou ik, zoals ik al schreef, zeker voor een ander materiaal gaan en waarschijnlijk het ontwerp een beetje aanpassen. Dit natuurlijk in overleg met Jeroen en Hans.

Ik zou heel graag mijn huidige luidsprekers er eens naast zetten voor een meedogenloos vergelijk. Het is dat ik te bang ben voor schade...
wow-customer-response.jpg

Leuk verhaal! Bedankt! Je hebt lekker zitten genieten van de muziek en dat vind ik super.

Groet, Hans

anonamemouse

Berichtdoor anonamemouse » zo 17 nov 2013, 12:46

Daudio schreef:Zozo!!! Die anonamemouse heeft flink uitgepakt met zijn review. Hartelijk dank voor de extreme complimenten!

Het is gewoon een fantastische luidspreker, en dat mag de wereld best weten hoor! Als dit retail verkocht zou worden dan mogen klanten hun portemonee FLINK opentrekken, het zal echt even zoeken worden voordat je een vergelijkbare kwaliteit zal vinden.

Daudio schreef:Even over anonamemouse, dat is wel een geval apart. Ik heb nog nooit een luisteraar gehad die zo weinig zegt en zoveel luistert. anonamemouse komt gewoon echt om een hele avond naar zijn favoriete muziek te luisteren. Daarbij werkt hij 'en passant' enkele liters thee naar binnen.

Ik vind dat heel leuk. Ook voor mij is dat een ontdekkingsreis, met de I-pad erbij en via wikipedia alle achtergrond lezen over artiesten die je niet kent en waarvan je toch een bijzonder mooi stuk muziek hoort.

Ik kom om te luisteren. Een hoop van de techniek en wetenschap achter het concept is al in deze thread te lezen, evenals de resultaten van het stukje experimenteren. daar kunnen we het dan wel nog een keer over hebben, maar dat vind ik persoonlijk zonde van mijn luistertijd. Ik heb een hoop verschillende dingen meegenomen, ook bewust wat dingen die minder van opnamekwaliteit zijn, en heb voornamelijk zitten genieten!

Daudio schreef:Even nog over de uitvoering: dit exemplaar is wel degelijk van een goede kwaliteit multiplex gemaakt. :mrgreen:

Ah... :) Mijn vaud... Had ik effe moeten vragen, heb gewoon aangenomen dat hij van MDF was gemaakt... 8)

rikpost

Berichtdoor rikpost » zo 17 nov 2013, 15:06

anonamemouse schreef:
Daudio schreef:Zozo!!! Die anonamemouse heeft flink uitgepakt met zijn review. Hartelijk dank voor de extreme complimenten!

Het is gewoon een fantastische luidspreker, en dat mag de wereld best weten hoor! Als dit retail verkocht zou worden dan mogen klanten hun portemonee FLINK opentrekken, het zal echt even zoeken worden voordat je een vergelijkbare kwaliteit zal vinden.

Daudio schreef:Even over anonamemouse, dat is wel een geval apart. Ik heb nog nooit een luisteraar gehad die zo weinig zegt en zoveel luistert. anonamemouse komt gewoon echt om een hele avond naar zijn favoriete muziek te luisteren. Daarbij werkt hij 'en passant' enkele liters thee naar binnen.

Ik kom om te luisteren. Een hoop van de techniek en wetenschap achter het concept is al in deze thread te lezen, evenals de resultaten van het stukje experimenteren. daar kunnen we het dan wel nog een keer over hebben, maar dat vind ik persoonlijk zonde van mijn luistertijd. Ik heb een hoop verschillende dingen meegenomen, ook bewust wat dingen die minder van opnamekwaliteit zijn, en heb voornamelijk zitten genieten!

Daudio schreef:Even nog over de uitvoering: dit exemplaar is wel degelijk van een goede kwaliteit multiplex gemaakt. :mrgreen:

Ah... :) Mijn vaud... Had ik effe moeten vragen, heb gewoon aangenomen dat hij van MDF was gemaakt... 8)

Wel jammer dat je Megadeth :rock: niet gedraaid hebt , Ga je schamen !! :mrgreen:

anonamemouse

Berichtdoor anonamemouse » zo 17 nov 2013, 15:44

rikpost schreef:Wel jammer dat je Megadeth :rock: niet gedraaid hebt , Ga je schamen !! :mrgreen:

Kweetut... :(

avdboom

Berichtdoor avdboom » di 19 nov 2013, 15:07

Ik had nog een setje Gradient drivers bij Jeroen liggen die ik had overgenomen en nog eens zou oppikken, mooi excuus om meteen de daudio W1 eens te beluisteren :lol:. Ik was zeer benieuwd naar hoe een een dipool luidspreker kan klinken!

Zo ben ik dus maandag bij Jeroen thuis geweest om er eens voor te gaan zitten.

Aller eerste had ik mij voorbereid dat de W1 redelijk klein zou zijn, omdat iedereen het daar altijd over heeft... en mijn eerste gedachte... hij is helemaal niet zo klein :-). Eigenlijk wel wat ik er van verwacht zou hebben, alles gewoon mooi in proporsie. Hij oogt wel lekker luchtig door de “platte” opbouw boven de woofers. Ik vind hem echt heel mooi, en de WAF is er zeker!
Qua opbouw en afwerking is hij echt tot detail mooi opgebouwd, en als ik al min puntjes zag waren dat punten die Jeroen zelf al aangaf dat punten waren waar het productieprocces nog geoptimaliseerd werd. Het is immers niet de 1000e die er staat maar de 2e! En toch al zo mooi!!

Toen begon het luisteren.

In het begin was het even onwennig en moest ik even aan de klank wennen. Ik denk dat dit voornamelijk komt omdat ik een 2-weg basreflex in een totaal andere ruimte gewent ben. Dit wennen kostte mij wel even, maar het was zeer zeker de moeite waard! Wel een reden om te zeggen dat dit systeem i.m.o. niet in 10 minuten beoordeeld kan worden zonder jezelf tekort te doen!

Nadat ik eenmaal gewent was... subliem. Er is al veel geschreven en bejubeld, ik zal proberen niet in herhaling te vallen en gewoon mijn ervaringen op te schrijven. Daarbij opmerkend dat mijn referentie een DD8 MkII met een chinese (gemodificeerde)DAC en NAD C320BEE versterker betreft. En ik niet bijzonder veel muzikale kennis en vergelijking heb in vergelijking met sommigen hier. Ik hoor en ik voel, daar gaat het bij mij om.

We hebben behoorlijk wat muziek van mijzelf gedraait, van de standaard audiofiele nummers tot loudness-war muziek waarvan ik benieuwd was hoe dit zou klinken.
Wat voor mij de mooiste momenten van de avond waren was als er een lekker stuk live muziek speelde. Als de muziek aan ging verdwenen de luidspekers in de kamer, ogen dicht en in gedachten kon je zo vanaf de eerste rij van links naar rechts naar de individuele band leden kijken. Het voelde gewoon echt en alsof je er bij was. Wat wil een mens nog meer?
Ik had wat muziek meegenomen die de woofers op de pijnbank zouden leggen, en die test hebben ze glansrijk doorstaan. De muziek waarbij de producer duidelijk een loudness-fan was klonk nog steeds erg lekker, maar het was des te duidelijker dat het geluid opgepopmpt was. Dat maakt het luisteren er naar niet minder mooi, maar wel vermoeiender. Jammer, maar perfectie eist hier zijn tol...

Wat al vaker over de AT units is gezegd, en ik van deze hele speaker vind is hoe gemakkelijk de muziek er uit komt en neergezet wordt. Alsof het vanzelfsprekend is.

Later op de avond heeft Jeroen nog twee absorbers er bij geplaatst. Dit maakte het geluidsbeeld nog wat “vaster” en steviger gefundeerd zeg maar. Voegt echt wat toe, maar is m.i. Niet noodzakelijk om een fantastische luisterbeleving te verkrijgen.

Verder heeft Jeroen mij nog kennis laten maken met muziek waarin ik wel interesse zou hebben n.a.v. mijn meegenomen muziek, en daar zaten hele mooie nummers tussen. Dankjewel Jeroen!
Ook ik heb Jeroen kunnen verassen met e.e.a., dus een win-win voor ons beiden op dat punt denk ik?

Al met al kan ik alleen maar zeggen dat de W1 sensationeel klinkt, en eenmaal gewend er aan kan ik zeggen.... daar kan ik wel gewend aan blijven :mrgreen:.
Het is maar goed dat ik mijn vrouw beloofd had niet te laat thuis te zijn (en een vrouw met zwangerschapshormonen door haar lijf gierend kan je maar beter niet teleurstellen :-# ), want anders had Jeroen mij denk ik op een zeker moment vriendelijk maar licht dwingend naar de deur moeten begeleiden :lol:

Bedankt voor de gezellige avond en fijne luister ervaring Jeroen!

Alexander

Daudio
Contacteer:

Berichtdoor Daudio » di 19 nov 2013, 18:40

Jij ook bedankt voor de mooie recentie en gezellige avond! De 'geluidshonger' sloeg weer toe. :D
Het was inderdaad win-win qua muziek, weer een paar artiesten ontdekt die zeker de moeite waard zijn.

Ik realiseerde me dat het de eerste keer was dat ik de absorbers achter deze speakers zette. Zoals je aangeeft, het doet wel wat maar het is beslist niet noodzakelijk als je luisterruimte maar niet snoeihard is qua akoestiek.

avdboom

Berichtdoor avdboom » di 19 nov 2013, 19:12

Mooi dat het win-win is O:)

Ja, geluidshonger was een kreet die ik er nog in had willen gooien, want dat kreeg ik er echt van. Het was ook maar goed dat we de gradients in de hal hadden klaar gezet, anders was ik ze inderdaad waarschijnlijk straal vergeten als jij er ook niet aan gedacht zou hebben :lol: .

En wat ik ook nog vergeten was, de uitsmijter van de avond was Hans met zijn big-band. Hans... wat een strot heb jij zeg! Erg lekker, en staat ook op mijn lijstje om eens nader te onderzoeken!

Mijn goede nieuws van vandaag: Er kwam een collega geinteresseerd in dhz speakers naar mijn DD8's luisteren... en phew.... er kwam gelukkig nog steeds "muziek" uit , hoewel het denk ik goed is dat er een nachtje tussen zat :lol: . Maar het verschil in openheid en plaatsing is nog steeds evident, maar daar hoeft de DD8 zich niet voor te schamen denk ik.

Daudio
Contacteer:

Berichtdoor Daudio » di 19 nov 2013, 20:17

Mooi om te lezen dat je genoten hebt van het luisteren naar muziek uit onze Daudio luidsprekers.

En bedankt voor je compliment over de muziek van de All Times Bigband waar ik bij zing.

Muziek beleven dat is waar het om gaat!

Groet, Hans

ray5150

Berichtdoor ray5150 » di 19 nov 2013, 20:27

Oh, die Hans... :lol: :lol:

knuisje

Berichtdoor knuisje » wo 20 nov 2013, 21:03

Wordt het niet 'ns tijd voor een bouwtopic? :mrgreen:

Daudio
Contacteer:

Berichtdoor Daudio » wo 20 nov 2013, 21:33

Morgenavond komt Triodedick onze zelfbouwkit ophalen, waarna het bouwproject op de site van Audio Creative van start zal gaan: www.audio-creative.nl

Walt

Berichtdoor Walt » wo 20 nov 2013, 22:08

Wat gaan ze eigenlijk allemaal zelf maken? Alleen de kasten in elkaar zetten of ook de passieve en actieve filters solderen etc?

Groetjes Walter

Daudio
Contacteer:

Berichtdoor Daudio » do 21 nov 2013, 0:36

Ze gaan aan de slag op basis van de zelfbouwkit met drivers en filters.

Dit pakket bevat:
- de drivers: 2 dipool AMT’s, 2 midwoofers en 4 woofers
- de componenten voor 2 passieve filters met in dit geval als upgrade een luxe Mundorf Silver/Gold/Oil voor de tweeter.
- 2 bestukte actieve filter PCB’s inclusief 2 multiturn potmeters en een voedingstrafo
- de bouwbeschrijving

Jasper Joppe Geers

Berichtdoor Jasper Joppe Geers » wo 27 nov 2013, 10:39

Ik zit misschien een beetje laat aan tafel, maar mag ik even mijn hoed afnemen
voor de moed om in deze tijd een toko in deze branche op te zetten?...

Ik hoop ze ooit eens ergens te beluisteren!

Koen K

Berichtdoor Koen K » di 21 jan 2014, 0:07

Ik ben zojuist op bezoek geweest bij Jeroen, waar ik heb geluisterd naar het nieuwe model van Daudio. Dat viel niet tegen! Ten eerste vind ik ze er door de platte vorm en de donkergrijze kleur een stuk mooier uitzien dan de W1, maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak. Fraaie luidsprekers die in een modern interieur absoluut niet misstaan.

Qua weergave kan ik er eigenlijk bar weinig over melden, want die was gewoon uitstekend. Clean en gedetailleerd, maar wel met voldoende body en warmte. Bovendien klonk het bijzonder natuurgetrouw: vooral bij percussie en strijkinstrumenten vond ik de illusie van het 'aanwezig zijn' erg sterk. Ik weet niet wat er gebeurt als het echt grove werk erop losgelaten wordt, maar het orgel in BWV 565 klonk overtuigend en ook de grote trom in St. Saens' Danse Macabre werd zonder problemen weergegeven op een luisterniveau dat je gerust realistisch mag noemen. Zeker meer dan ik verwacht had van 2 10" woofers in een dipoolconfiguratie.

Kortom: een avond die zeer tot genoegen strekte ;) Jeroen, hartelijk dank voor je gastvrijheid en de interessante conversatie / discussie. Graag tot een volgende keer!

Daudio
Contacteer:

Berichtdoor Daudio » di 21 jan 2014, 18:58

Dank je voor de review Koen! We merken dat mannen heel positief zijn over het nieuwe model en dat vrouwen het W-1 model de voorkeur geven. We gaan het W-1 model ook testen met de nieuwe Audio Technology woofers. Foto's van het nieuwe model staan op facebook. Het plan is nog wel om de rand van de middentoner achter een frontpaneel te plaatsen, net als de woofers.

Daudio
Contacteer:

Berichtdoor Daudio » wo 19 feb 2014, 22:24

Een mooi verslag van de Daudio W1 demonstratie bij Audioclub Oost Brabant staat nu op de site http://www.aob-hifi.nl/club.htm#Daudio-2014

Terug naar “Persberichten”