Daudio website online

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Daudio
ZA-sponsor: daudio - dipole design audio

Daudio website online

Berichtdoor Daudio » ma 27 mei 2013, 8:59

Hehe, poehpoeh, bloed, zweet, geen tranen, we zijn nu werkelijk live! In de loop van vorige week hebben we een persbericht richting een aantal bekende bladen en audiosites zoals hifi.nl en audioreview.nl gedaan. Dat kan natuurlijk niet zonder dat de website er ook is. :D

http://daudio.nl
Daudio - dipool design audio
betaalbare high-end audioproducten en dienstverlening
Uiteindelijk wil iedereen het beste!

rikpost

Re: Daudio website online

Berichtdoor rikpost » ma 27 mei 2013, 10:21

Mooi site .
Surf vriendelijk en compleet ,succes O:)
Ooit is het allemaal klaar !

firsttimer

Berichtdoor firsttimer » ma 27 mei 2013, 11:20

Gefeliciteerd mannen, ziet er uitstekend uit!

Vinculum

Berichtdoor Vinculum » ma 27 mei 2013, 12:16

:goeie: =D>

Puntje van kritiek: Ik zou de naam van het kopje Speaker vervangen door Producten oid. Op deze pagina zie je nl niet alleen een speaker maar ook versterkers etc. Of je moet beide opdelen, dus Speakers en Apparatuur.
Oh en ik werd hier op het forum terecht gewezen dat we in nederland wonen en dus niet praten over speakers maar over luidsprekers... :sure:
Ik maak alles. Al is het maar kapot.
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman.

hannesie

Berichtdoor hannesie » ma 27 mei 2013, 12:30

Het ziet er goed uit, ik had gisteren al wel wat gezien, maar nu definitief, de site is mooi. :kwijl:

Opmerkingen van Vinc zijn denk ik terecht :mrgreen:
Hans

Daudio

Berichtdoor Daudio » ma 27 mei 2013, 13:38

Je wilt niet weten hoeveel punten en komma's we gisteren al hebben zitten fijnslijpen. #-o

Dank voor de complimenten en de feedback, die nemen we weer mee zoals gebruikelijk.

sjons

Berichtdoor sjons » ma 27 mei 2013, 13:39

En zet mooie url'etjes eens even aan. Zoiets als daudio.nl/luidspreker leest prettiger en zoekt ook beter dan daudio.nl/?page_id=123

Daudio

Berichtdoor Daudio » ma 27 mei 2013, 13:46

Vinculum schreef::goeie: =D>

Puntje van kritiek: Ik zou de naam van het kopje Speaker vervangen door Producten oid. Op deze pagina zie je nl niet alleen een speaker maar ook versterkers etc. Of je moet beide opdelen, dus Speakers en Apparatuur.
Oh en ik werd hier op het forum terecht gewezen dat we in nederland wonen en dus niet praten over speakers maar over luidsprekers... :sure:

Bedankt voor je opmerking.

Daudio

Berichtdoor Daudio » ma 27 mei 2013, 13:50

sjons schreef:En zet mooie url'etjes eens even aan. Zoiets als daudio.nl/luidspreker leest prettiger en zoekt ook beter dan daudio.nl/?page_id=123

Ik snap je punt. Weet even niet of ik dit kan aanpassen. Moet ik navragen.

Marp
Beheerder / Sysadmin

Berichtdoor Marp » ma 27 mei 2013, 14:00

Ach, het is maar net hoever je daarin wilt meegaan. Een nadeel van z.g.n. leesbare URL's (wie leest die nou?)* vind ik dan weer dat het adres ongeldig is zodra ook maar één letter wordt veranderd.

* Ja uiteraard zoekmachines, maar de meest gebruikte zoekmachine geeft toch al de paginatitel netjes weer.

Maar wil je het aanpassen, dan kan dat volgens mij gewoon met een instelling binnen het adminpanel:
http://www.friks.nl/blog/wordpress-seo-tips/ schreef:SEO optimalisatie in WordPress
  • Permalinks
    In de back-end van WordPress is het mogelijk de permalinks aan te passen in zoekmachine vriendelijke url’s. Na het installeren van WordPress staan de permalinks ingesteld op http://www.friks.nl/?p=2714 het deel achter de domeinnaam bevat geen geen tekst maar alleen een nummer. Het is echter ook mogelijk om te kiezen voor http://www.friks.nl/%postname%/ in dit geval wordt de postname in de url geplaatst en ontstaat een leesbare url.

Ronkel
Ook commercieel actief

Berichtdoor Ronkel » ma 27 mei 2013, 14:10

Ziet er goed uit heren! :D

Daudio

Berichtdoor Daudio » ma 27 mei 2013, 14:30

Marp schreef:Ach, het is maar net hoever je daarin wilt meegaan. Een nadeel van z.g.n. leesbare URL's (wie leest die nou?)* vind ik dan weer dat het adres ongeldig is zodra ook maar één letter wordt veranderd.

* Ja uiteraard zoekmachines, maar de meest gebruikte zoekmachine geeft toch al de paginatitel netjes weer.

Maar wil je het aanpassen, dan kan dat volgens mij gewoon met een instelling binnen het adminpanel:
http://www.friks.nl/blog/wordpress-seo-tips/ schreef:SEO optimalisatie in WordPress
  • Permalinks
    In de back-end van WordPress is het mogelijk de permalinks aan te passen in zoekmachine vriendelijke url’s. Na het installeren van WordPress staan de permalinks ingesteld op http://www.friks.nl/?p=2714 het deel achter de domeinnaam bevat geen geen tekst maar alleen een nummer. Het is echter ook mogelijk om te kiezen voor http://www.friks.nl/%postname%/ in dit geval wordt de postname in de url geplaatst en ontstaat een leesbare url.

Bedankt! Ik heb het aangepast. Was erg eenvoudig.

sjons

Berichtdoor sjons » ma 27 mei 2013, 16:16

Marp schreef:Ach, het is maar net hoever je daarin wilt meegaan. Een nadeel van z.g.n. leesbare URL's (wie leest die nou?)* vind ik dan weer dat het adres ongeldig is zodra ook maar één letter wordt veranderd.

Er zijn meer plekken waar je ze kan lezen Marp, en de tendens van browsers vandaag de dag is niet dat je de titel nog ziet maar alleen de adresbalk en een home-knop. Titels staan nu in tabjes, en die worden steeds kleiner :-)
Besides, mensen onthouden gemakkelijker daudio.nl/kortingsactie dan daudio.nl/?page_id=627 , en het staat ook netter op kaartjes en briefpapier e.d. Grootste reden is trouwens wel uitstraling idd, is net zoiets als klusbedrijfhenkie.nl met email Henk1962@hetnet.nl

Kappa7

Berichtdoor Kappa7 » ma 27 mei 2013, 17:08

nette site geworden! proficiat.

wat ik nog wel mis zijn de specs van de dac en de versterkers.
voor de luidspreker is het duidelijk.

groetjes George

hannesie

Berichtdoor hannesie » ma 27 mei 2013, 17:22

Dat staat wel bij de prijslijst....!!!
Hans

ray5150

Berichtdoor ray5150 » ma 27 mei 2013, 18:15

Erg mooie site, professioneel vakwerk.
Waar ik ook mijn complimenten voor wil geven zijn de teksten, erg helder en duidelijk, zonder zweverig geneuzel waar ik jeuk van zou kunnen krijgen.... :lol:

Aan de ander kant, het blijft soms wel wat oppervlakkig, Ik mis bijvoorbeeld foto's van de achterzijde van de elektronica.
Er staat ook niks vermeld over wat voor soort aansluitingen de DAC heeft, hetzelfde geldt voor de eindversterker. (XLR of RCA ingangen.)

Ook is niet te zien wat het display van de DAC weergeeft als hij aanstaat, daar zou je ook wat foto's van kunnen maken.

Tot slot wil ik voorstellen om van ieder product een uitgebreide datasheet in PDF vorm te maken met alle technische gegevens.

Dit is niet als negatieve kritiek bedoeld, maar gewoon een paar dingen die mij opvallen.

Voor de rest : Ga zo door ! =D> =D> =D>

Thomox

Berichtdoor Thomox » ma 27 mei 2013, 19:07

Er staat nog een klein typefoutje in de tekst, namelijk:

Introductie Daudio bij AVMN
mei 25, 2013
Op donderdagavond 30 mei, zal Daudio haar nieuwe W1 dipool design luidspreker op de markt introduceren bij AVNM in Amersfoort. Op de luisteravond van AVNM zal dit nieuwe dipool model te beluisteren zijn voor leden en genodigden van deze audioverenining en de audio pers.

Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Kijk voor meer informatie op de website www.avmn.nl

Groetjes

Dan

Berichtdoor Dan » ma 27 mei 2013, 20:33

Mooie website. Je kunt zien dat de producten met een zekere bevlogenheid zijn ontwikkeld en gebouwd.

Kappa7

Berichtdoor Kappa7 » ma 27 mei 2013, 21:31

hannesie schreef:Dat staat wel bij de prijslijst....!!!

is wel heel erg summier die info.
staat bvb niet welke sampelrate ondersteund wordt, type aansluiting staat niet vermeld enzovoort.
een pdf met specs zou mooi zijn maar een onderverdeling van pagina per product groep zou nog mooier zijn. daar kan je mooi alle info kwijt die je kwijt wil.

ik snap natuurlijk dat de site nog moet groeien en nog niet af is maar welke site is wel af?

Daudio

Berichtdoor Daudio » ma 27 mei 2013, 21:58

Iedereen bedankt voor de complimenten en de zinvolle tips. Dat doet ons erg goed!

Er komt meer informatie op van de producten. Daar wordt aan gewerkt. We werken aan een aantal PDF's met gedetailleerde informatie van de producten.
Maar hoe mooi we de site of de info ook maken, hij gaat er niet beter van klinken O:)

Daarvoor moet je gewoon komen luisteren! Uiteraard in een woonkamer/luisterkamer situatie, want daarvoor zijn de speakers, sorry luidsprekers, ontwikkeld.
Om heel veel uren naar te luisteren en te genieten van mooie muziek.

Ik ga weer even luisteren en genieten. Voel me een bevoorrecht persoon!

Groet, Hans

ray5150

Berichtdoor ray5150 » ma 27 mei 2013, 22:06

Daudio schreef:
Er komt meer informatie op van de producten. Daar wordt aan gewerkt. We werken aan een aantal PDF's met gedetailleerde informatie van de producten.
Maar hoe mooi we de site of de info ook maken, hij gaat er niet beter van klinken O:)

Het laatste, daar heb je helemaal gelijk in, ik dacht in mijn geval, uitgaande van de audiofiele consument, "die in de markt is voor iets nieuws"
en op jullie site stuit, naar aanleiding van een demonstratie, of link op een andere site. die moet je hapklare brokken info presenteren. ja, toch ? :wink:

Wowly
Beheerder

Berichtdoor Wowly » ma 27 mei 2013, 22:25

Bij het fotootje van de middentoner is nog een erg bijzondere schaduw te zien. Of je zet de unit weer horizontaal natuurlijk. :wink:

Erg mooie site. Inderdaad op orde hebben als je public gaat. Goed dat ze kunnen gaan luisteren. Je kunt nog zoveel praatjes en plaatjes hebben, bij dit kaliber systemen moet er geluisterd kunnen worden...... dan verdwijnen de praatjes vanzelf verwacht ik zo hahaha. Trouwens sterke prijs voor de totaalset. Alleen een bron is nog nodig en klaar ben je. Kun je de peperdure versterkers die deze luidsprekers bijhouden overslaan....

Je mag in mijn kelder rustig een proefopstelling komen plaatsen voor serieuze kopers :wink: . Trouwens, mijn dedicated luisterruimte is acoustisch nog niet oke (te hard) damn....

Jan

Daudio

Berichtdoor Daudio » ma 27 mei 2013, 22:36

Wowly schreef:Bij het fotootje van de middentoner is nog een erg bijzondere schaduw te zien. Of je zet de unit weer horizontaal natuurlijk. :wink:

Erg mooie site. Inderdaad op orde hebben als je public gaat. Goed dat ze kunnen gaan luisteren. Je kunt nog zoveel praatjes en plaatjes hebben, bij dit kaliber systemen moet er geluisterd kunnen worden...... dan verdwijnen de praatjes vanzelf verwacht ik zo hahaha. Trouwens sterke prijs voor de totaalset. Alleen een bron is nog nodig en klaar ben je. Kun je de peperdure versterkers die deze luidsprekers bijhouden overslaan....

Je mag in mijn kelder rustig een proefopstelling komen plaatsen voor serieuze kopers :wink: . Trouwens, mijn dedicated luisterruimte is acoustisch nog niet oke (te hard) damn....

Jan

:lol: goed gezien Jan, ik zal dat schaduwtje nog even wegpoetsen.

Vinculum

Berichtdoor Vinculum » di 28 mei 2013, 7:45

Haha had hem ook gezien. Toevallig heb ik voor Juoiga.eu dezelfde foto gebruikt.
Ok, dit is echt mierenforniceren maar je moet ff een mooi naampje geven aan de alt tag van je foto's (kijk wat er komt als ik met de cursor op een plaatje ga hangen):
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Ik maak alles. Al is het maar kapot.
Always be yourself! Unless you can be Batman, then always be Batman.

Daudio

Berichtdoor Daudio » di 28 mei 2013, 12:11

Wowly schreef:Bij het fotootje van de middentoner is nog een erg bijzondere schaduw te zien. Of je zet de unit weer horizontaal natuurlijk. :wink:

Vinculum schreef:Haha had hem ook gezien. Toevallig heb ik voor Juoiga.eu dezelfde foto gebruikt.
Ok, dit is echt mierenforniceren maar je moet ff een mooi naampje geven aan de alt tag van je foto's (kijk wat er komt als ik met de cursor op een plaatje ga hangen):

Heren bedankt! ik het het schaduwtje weggepoetst en de alt tag van de foto's van consistente namen voorzien.

Heerlijk van die kritische lezers met opbouwende kritiek.

Terug naar “Persberichten”