prijsstijging audio technology

Commerciële mededelingen van onze sponsoren.

Moderator: Beheerdersteam

Daudio
ZA-sponsor: daudio - dipole design audio

prijsstijging audio technology

Berichtdoor Daudio » wo 02 dec 2015, 19:20

Per 1 januari 2016 zullen de prijzen van Audio Technology met ongeveer 5% omhoog gaan. Als mensen overwegen om Audio Technology in de nabije toekomst aan te schaffen, dan zou ik zeggen sla je slag.

Wellicht goed om te vermelden: je kan behoorlijk ver gaan met eigen specificaties als je anders wilt dan wat standaard wordt aangegeven op de Audio Technology website, ook voor de C-Quenze drivers zolang je maar binnen de grenzen blijft van wat er met de 'solid die cast basket' mogelijk is. Wij kunnen je daarover adviseren en een driver naar wens leveren.
Daudio - dipool design audio
betaalbare high-end audioproducten en dienstverlening
http://daudio.nl
Uiteindelijk wil iedereen het beste!

bas focal m180

Re: prijsstijging audio technology

Berichtdoor bas focal m180 » vr 04 dec 2015, 2:38

Daudio schreef:Per 1 januari 2016 zullen de prijzen van Audio Technology met ongeveer 5% omhoog gaan. Als mensen overwegen om Audio Technology in de nabije toekomst aan te schaffen, dan zou ik zeggen sla je slag.

Wellicht goed om te vermelden: je kan behoorlijk ver gaan met eigen specificaties als je anders wilt dan wat standaard wordt aangegeven op de Audio Technology website, ook voor de C-Quenze drivers zolang je maar binnen de grenzen blijft van wat er met de 'solid die cast basket' mogelijk is. Wij kunnen je daarover adviseren en een driver naar wens leveren.

Ik vraag me al een tijd af, wat komt er dan ongeveer bij als de units met ander specs gemaakt word dan standaard.
FOCAL

Daudio
ZA-sponsor: daudio - dipole design audio

Re: prijsstijging audio technology

Berichtdoor Daudio » vr 04 dec 2015, 18:51

Niets, mooi hé?
Daudio - dipool design audio
betaalbare high-end audioproducten en dienstverlening
http://daudio.nl
Uiteindelijk wil iedereen het beste!

Terug naar “Persberichten”