Hypex béta! DLCP controller, DLCP(2*) inputboard(2*) simpele kast

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.

Moderator: Beheerdersteam

Martijn H
Contacteer:

Hypex béta! DLCP controller, DLCP(2*) inputboard(2*) simpele kast

Berichtdoor Martijn H » za 21 okt 2017, 23:19

Ik heb een nieuwe voorversterker en mijn oude is dus over. Betreft de Hypex DLCP beta versie.

2 stuks DLCP dsp
2 stuks inputboard
1 controller
Redelijke net uitgefreesde front voor de controller (nieuwe controller past er niet in)
kast zit erbij.

Hier zijn in princiepe 2 zes kanaals pré amps te maken, echter heb ik maar 1 display controller. Andere zou via de pc bedient moeten worden.

Als 12 kanaals kan ook, maar dan is de respons van de display controller soms vertraagd. dwz bij aanzetten van de dlcp moet soms even gewacht worden totdat de controller reageert. In normale 6 kanaals opstelling is dit niet van toepassing en het lijkt me logischer om het te zien als 6 kanaals pre amp met display en nog een 2e 6 kanaals pre amp met pc bediening, of voor actieve luidspreker opstelling met een andere pre amp.

Let op; de set heb ik deels uit elkaar gehaald voor onderdelen; nieuwe xlr uitgangen moeten er nog op. De onderdelen van hypex zijn wel compleet.

Hypex verleent geen feedback en service meer op deze beta serie. Dus stuk is pech! (deze set is gewoon goed nog en als je hem als 6 kanaals opbouwd heb je de andere dlcp altijd als reserve)

Ik vraag 140 euro voor alles bij elkaar. eventuele verzend komt er 15 euro bij. Afhalen in Amsterdam heeft sterke voorkeur! Kijk goed naar de foto zodat je ziet wat je koopt! Beetje klussen is nodig, maar ik kan wel aanwijzingen geven hier bij afhalen

20171021_174435.jpg

20171021_225628.jpg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Martijn H
Contacteer:

Re: Hypex béta! DLCP controller, DLCP(2*) inputboard(2*) simpele kast

Berichtdoor Martijn H » ma 23 okt 2017, 14:05

gereserveerd voor Daniel

Terug naar “Archief”