DOUK Audio Mini USB DAC - PCM en DSD

Verouderde en afgehandelde advertenties van afgelopen jaar.

Moderator: Beheerdersteam

albertk

DOUK Audio Mini USB DAC - PCM en DSD

Berichtdoor albertk » di 19 dec 2017, 11:53

Aangebodeneen DOUK Audio Mini USB DAC, om digitaal over PCM of DSD te stremen naar de versterker. Asynchroon, dus de streaming gaat zonder haperingen.

Slechts enkele weken gebruikt, ik heb gekozen voor een andere totaal-oplossing.

De USB DAC wordt gekoppeld aan een PC, in mijn geval een MacMini; en dan kun je bijvoorbeeld vanaf de iPad met iTunes remote het streamen starten. Stroom via een aparte USB poort (originele kabel meegeleverd) of via de USB kabel. Beide kabels worden meegeleverd.

• DSD kan tot 384K waaronder native DSD en PCM tot 192K.
  • XMOS asynchronous transmission, brings the signal transfer fidelity to a new height.
  • This model uses the latest 2016 DSD1796 chipset, a great improvement over PCM5102. With high-resolution DSD decoding capability, it can bring you professional mastering sound quality never before available to consumer market at such low price point. XMOS USB decoding chip provides lowest signal distortion available on the consumer market today.
  • Minder dan 0,001% vervorming. Mooi egaal geluid zonder scherptes.
  • Coaxiaal SPDIF digitaal uit tot 192 KHz
  • Koptelefoon aansluiting
  • Speelt zondermeer op een Mac. Voor Windows is er een CD met de drivers bijgesloten.
In de originele doos.

Vraagprijs € 60 plus verzenden.
MP017362.jpg

MP017365.jpg

MP017364.jpg

MP017363.jpg

Waarom ik het wegdoe: omdat mijn iTunes de koppeling met de plaatjes op de NAS steeds verbrak op de iPad, ben je gauw zat van. Heeft niets met deze decoder te maken, wel met mijn skills om iTunes te laten werken op een manier die Apple niet wil. Geluid is prima. Uitstekend zelfs.

is weg
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

Terug naar “Archief”