Ook maar even voorstellen dan :)

Nieuw hier? Dan lezen we hier graag wie, wat, waar, waarom, etc.

Moderator: Beheerdersteam

DrJekyll

Ook maar even voorstellen dan :)

Berichtdoor DrJekyll » vr 23 feb 2018, 20:28

Hallo allemaal,

Ik ben Richard, 36 jaar en er is mij al vanaf het begin van mijn leven bijgebracht om alles zelf te proberen door mn pa en opa.
Elektro als scholing en werk gedaan, daarna lassen in dikwandig leidingwerk (autogeen, tig, elektrode) ook nog een aantal jaar als machining engineer aan het werk geweest ( draaien, kotteren, frezen op locatie ) wereldwijd, en nu alweer 2 jaar aan de gang als av installateur.

Als hobby thuis altijd bezig geweest met audio, niet zozeer het zelf bouwen maar meer het aanpassen van.

Heb op het moment staan:
Samsung 65" ks7500
Marantz SR7012
Heco victa 501 met 301 erbovenop ( doorgekoppeld ) de cheap ass Heco victa grande utopia :rofl:
Heco victa 102 center
Phillips htr9900 zuilen als surround
Logitech Z5500 sub met verwijderde versterker, een Promethean AV-3016 doet nu dienst als versterker voor deze sub ( voor de ombouw van deze versterker komt zometeen een nieuw draadje maar het is de gewoonte om eerst hier een berichtje aan te maken ;) )

Als bronnen een Pro-Ject RPM 1 met ortofon 3M red + Pro-Ject Phono Box S, zelfbouw pc, PS4pro, WiiU en digitale TV.

Op het moment op het gemak met/voor een vriend de Bastanis little big fun aan het bouwen van 3cm dik mdf.

Groetjes Richard

Henkjan
Beheerder / Site Admin

Re: Ook maar even voorstellen dan :)

Berichtdoor Henkjan » vr 23 feb 2018, 20:53

Welkom Richard!
An error does not become truth by reason of multiplied propagation, nor does the truth become error because nobody will see it" ― Mahatma Gandhi

Terug naar “Stel je eens voor”