Forum Upgrade

Verouderde mededelingen

Moderator: Beheerdersteam

Marp
Beheerder / Sysadmin

Re: Forum Upgrade

Berichtdoor Marp » wo 18 nov 2009, 0:14

Pjotr schreef:Ik gebruik steeds meer de functie "Toon nieuwe berichten", erg handig!

Nog handiger zou zijn als op de pagina waar je dan komt de functie "Markeer alle berichten als gelezen" aanwezig zou zijn. Juist op deze pagina zou dat erg handig zijn. Op de andere sub-pagina's staat die functie er wel.

Eigenlijk is het alleen maar goed dat je enkel op het forumoverizcht alle berichten als gelezen kan markeren: dat is de enige pagina waar je alle ongelezen berichten overziet. Zou die functie op de "Nieuwe berichten"-pagina staan, dan is de kans groot dat de wat oudere ongelezen ongewild als gelezen worden gemarkeerd. Iemand die niet alles in korte tijd leest is die dan kwijt.

Pjotr schreef:Verder, als je op de pagina van je PB boxen zit is het niet eenvoudig om naar het forumoverzicht terug te gaan. Kan daar ook niet een knoppie voor komen :D ?

Ik beloof nog niet wanneer, maar bovenaan alle pagina's waar deze ontbreekt komt ook nog een navigator.

SARK

Re: Forum Upgrade

Berichtdoor SARK » zo 22 nov 2009, 10:57

Ik was zojuist een bericht aan het tiepen en tussendoor even een kopje koffie gaan inschenken dus het duurde even, ik ben klaar met het bericht ... druk op bevestig en krijg de onderstaande tekst te zien inclusief het bericht wat in de tussentijd was gepost:

Er is een nieuw bericht geplaatst in dit onderwerp. Het is handig als je het bericht eerst ziet voordat je dit bericht plaatst om dubbel plaatsen van berichten te voorkomen.

Superhandige feature :!:

Terug naar “Mededelingen archief”