Audiodag Boxmeer 28 November

Moderator: Beheerdersteam

weidok

Re: Audiodag Boxmeer 28 November

Berichtdoor weidok » di 30 nov 2010, 20:35

RumoH schreef:Ik zal binnenkort Project Sylphe hier op het forum plaatsen, daar ik een stel nieuwe kasten ga maken waarbij ik het BSC variabel ga maken. Dit is echt wel nodig voor afstelling op de ruimte

Rudy

maak me gek :)
" there is no box like no box" :)

Audio Soul
Ook commercieel actief

Berichtdoor Audio Soul » di 30 nov 2010, 21:19

Hallo Allemaal,

Hartelijk dank voor alle lofzang met betrekking tot het organiseren van de ZBA te Boxmeer.
Het was een waar genoegen zo'n leuke opkomst te hebben in toch nog redelijk korte termijn.
Ik begreep dat de koffie en alles goed is ontvangen en reden is voor een vervolg.

Dit vervolg wil ik graag volgend jaar gaan doorzetten. Wellicht in het eerste kwartaal.
Omdat tijdens de eerste meeting hier te Boxmeer helaas geen fysieke deelnemer lijst is geweest
zou ik het prettig vinden als iedereen die is geweest alsnog even mailt zodat ik de naam kan registreren
en eventueel kan meenemen in een mailinglist voor volgend jaar.

Graag uw naam + e-mailadres naar: info@audiosoul.nl bij voorbaat dank!

Als ik het goed begrepen heb was de kleine Almarro + de Tangband breedbander toch wel de grote verassing
wat reden bied voor een verdere verbetering en uitwerking van dit concept!

Mochten er mensen zijn die geintresseerd zijn in welke muziek is gedraait hoor ik dit uiteraard graag. ( hetgeen wat ik heb gedemonstreerd )

Mochten er kandidaten zijn die de cd-drive / DAC / Almarro's of andere zaken nog eens willen beluisteren, aarzel niet want pratende mensen zijn te helpen!

Alvast bedankt voor de bevestiging van deelname en bedankt voor de leuke reacties en opkomst!

Lucien

Audio Soul

"See with your eyes, listen with your ears and let you guide through your soul"
See with your eyes, listen with your ears and let you guide throug your Soul.

hannesie

Berichtdoor hannesie » do 20 jan 2011, 14:34

Ik moet dus mijn telefoon even opruimen c.q. backuppen i.v.m. een nieuwe mobiel, en kom dus nog een paar leuke foto's tegen van de Almarro en Tangband.
Afb047.jpg

de Almarro, en nog een keer.

Afb048.jpg

Tang band.
Afb051.jpg

Hans
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Hans

Terug naar “DIY events door sponsoren”