verkiezing ZBA bron van het jaar 2009

Moderator: Beheerdersteam

Je stem op de bron van het jaar gaat naar:

Peiling eindigde op zo 31 jan 2010, 15:29

Een zelfbouw CD speler? van Ray5150
10
20%
Scheu loopwerk van rdv300b833
19
39%
MediaCenter van Vinculum
11
22%
Cappuccino DAC van Olaffel
9
18%

Totaal aantal stemmen: 49

Henkjan
Beheerder / Site Admin

verkiezing ZBA bron van het jaar 2009

Berichtdoor Henkjan » zo 24 jan 2010, 15:29

Zo, tijd om te stemmen...

voor links naar de topics en evt motivatie van waarom deze zijn voorgedragen, zie ook http://zelfbouwaudio.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=10352

en over een week sluit deze stemronde. Bij te weinig verschil tussen de nrs 1&2 zal er een shoot-out plaatsvinden, e.e.a. naar beoordeling van de jury

sietse

Re: verkiezing ZBA bron van het jaar 2009

Berichtdoor sietse » ma 01 feb 2010, 19:34

En hier het scheu loopwerk van Reinout.
Gefeliciteerd =D> =D> =D>
Een wijze man is hij, die twijfelt aan zijn eigen woorden, want alles kan, tot het tegendeel is bewezen !
Maar ja, viewtopic.php?f=15&t=4440 ????

]eep

Berichtdoor ]eep » ma 08 feb 2010, 1:19

Ik ben al snel om als ik een mooie draaitafel zie (en ik wordt helemaal [-o< als er dan ook nog een Koetsu Urushi in hangt :-({|= ). Maar het is niet echt zelfbouw (zoals Reinout zelf ook al aangeeft). Als ik dan ook nog een verbrande zaagsnede zie in goedkope kwaliteit berkenmultiplex van de sokkel. Dat kun je toch niet naturel laten onder zo'n sjieke draaitafel.

Vinculums mediacentre viel af omdat hij geen Samsung HD wil gebruiken :wink: Nee hoor, erg mooi hebbedingetje. Alleen dat losse printplaatje dat en bovenop ligt is voor mij een afknapper.

Ik vond dat ik wel EERLIJK moest stemmen en niet alleen kijken naar de indrukwekkendheid van het eindresultaat. Daarom heb ik voor de DAC van Olaffel gekozen. Erg mooi afgewerkt en erg inventief gebruik van materiaal.

Marp
Beheerder / Sysadmin

Berichtdoor Marp » ma 08 feb 2010, 3:08

Oei, het had niet zo mogen zijn dat nog een stem kon worden uitgebracht: de verkiezing was immers al 8 dagen terug beëindigd (zie voorgaande posts + overige verkiezingen).

Hopelijk is het niet vervelend dat ik de uitslag een stem heb teruggedraaid, maar dat leek me wel zo eerlijk. Toutes mes excuses pour cela. :|

Terug naar “Projecten van het jaar”