XBMC: Error

Mediaservers, (mobiele cliënt)-spelers, HTPC's, internetradio's, software en al wat hiermee verband houdt.
    (daarom niet noodzakelijkerwijs zelfbouw)

Moderator: Beheerdersteam

palermaaudio

XBMC: Error

Berichtdoor palermaaudio » zo 26 feb 2012, 9:54

Bij het opstarten van XBMC krijg ik de volgende foutmelding:

CApplication::Create()failed - check log file and that it is writable

Hoe kan ik dit probleem oplossen. Op mijn laptop draait hij goed, maar op de mediapc niet.

Het is een pentium 4 met 256 mb intern. Windows XP Lite Pliek versie.
Audio set: Sony TA VE700 versterker, Tannoy P-30 Cherry, Sony PS-212 DirectDrive platenspeler, Sony MD en CD speler, IBM workcentre voor de digitale collectie met daarin een Soundblaster Audigy SE

MichaelB

Re: XBMC: Error

Berichtdoor MichaelB » zo 26 feb 2012, 10:40

Google is je vriend :mrgreen:

Volgens mij staat de oplossing in deze link: http://forum.xbmc.org/showthread.php?t=78068&page=3

256MB lijkt me wat heel weinig voor XBMC of is dit een speciale versie?
"Macs aren't for everyone, but for those who can afford the best, it's silly to settle for less."

WielkeB

Berichtdoor WielkeB » ma 27 feb 2012, 10:06

inderdaad wel erg krap voor XBMC... maar kan me voorstellen dat een P4 met 256Mb...zelfs moeite heeft met het draaien van de default skin... zou toch een wat zwaardere config pakken...of een Apple TV :wink:
Unhindered by Talent

palermaaudio

Berichtdoor palermaaudio » ma 27 feb 2012, 17:21

ik denk dat ik het probleem al weet. ik gebruik dit station altijd remote desktop. en zoals ik kan lezen gaat het dan fout. maar even een board en muis aansluiten en weer proberen :wink:
Audio set: Sony TA VE700 versterker, Tannoy P-30 Cherry, Sony PS-212 DirectDrive platenspeler, Sony MD en CD speler, IBM workcentre voor de digitale collectie met daarin een Soundblaster Audigy SE

Terug naar “Streaming Media”