MQA : Master Quality Authenticated

Mediaservers, (mobiele cliënt)-spelers, HTPC's, internetradio's, software en al wat hiermee verband houdt.
    (daarom niet noodzakelijkerwijs zelfbouw)

Moderator: Beheerdersteam

Pjotr

Re: MQA : Master Quality Authenticated

Berichtdoor Pjotr » do 18 dec 2014, 21:36

Dan schreef:Chriet is nog altijd alive and kicking!

Ben ik verkeerd geïnformeerd... :oops: Hij was destijds al niet te stuiten. :D
Peter de Jong

ds23man
Ook commercieel actief

Berichtdoor ds23man » vr 19 dec 2014, 20:35

Verbazingwekkend trouwens dat niemand het linkje goed doorleest wat ik gegeven heb over het plaatsnijproces.

Als je kijkt wat er met het origineel gedaan wordt om het op vinyl te krijgen, draai je nooit een plaat meer....
Fusion Filterdesign

Dan

Berichtdoor Dan » vr 19 dec 2014, 21:04

ds23man schreef:Verbazingwekkend trouwens dat niemand het linkje goed doorleest wat ik gegeven heb over het plaatsnijproces.

Als je kijkt wat er met het origineel gedaan wordt om het op vinyl te krijgen, draai je nooit een plaat meer....

Ik draai platen puur uit sentimenteel oogpunt. Ik heb tien jaar achter een setje sl1200's gestaan. Vanachter de decks de opkomst van de CD speler en MTV gezien.
Echt, ik vind de Ultrazoooms (ik haal ze er toch even bij) geweldig klinken maaaarrrrrr in de jaren tachtig was ik toch echt vreselijk ass aan het kicken met mijn 2 keer 1500W Technics/Stanton/SA setje.
Oh ja, ik had ook nog een Revox A77 B77 om de live gigs op te draaien. Dat ding klonk echt retegoed. Dat niet alleen maar een idee of zo.

Wat mij betreft gaat het écht om de beleving en niet om het rekenkundig optimum.

Terug naar “Streaming Media”