Zaagtafel

Over materiaalbewerkingsgereedschappen

Moderator: Beheerdersteam

bas focal m180

Re: Zaagtafel

Berichtdoor bas focal m180 » zo 30 apr 2017, 0:09

Wat er niet bij zit zie je op de afbeelding.
Maar ook 2 pinnen om een ander stuk uit te kunnen schuiven, slang inwendig om een stofzuiger aan te kunnen sluiten, en een bijbehorende sleutel volgens mij om het zaagblad te verwisselen, en alle boutjes moertjes om het onderstel te kunnen monteren.
bosch.JPG

Ik heb alles liggen dat ik hem nu heb opengemaakt, dus alle plastic zakjes waar van alles in zat.

Ik ga geen hele discussies voeren bij de praxis waarom ik hem nu open maak, dat bepaal ik zelf , het zat er niet in punt.
Ik laat ze het apparaat zien geen stof te bekennen, de zaagtanden zijn ongebruikt, dat ik hem nu pas heb open gemaakt staat los van het feit dat het er niet inzat.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
FOCAL

ray5150

Berichtdoor ray5150 » zo 30 apr 2017, 0:19

bas focal m180 schreef: Nu moeten ze niet gaan zeuren waarop ik nu pas de doos openmaak want dat maakt geen ene moer uit, had het er dan wel ingezeten net na ik het gekocht heb, NEE, nou dan. Ik ben niet verplicht om de doos gelijk te openen.

Dat schrijf je nu wel, maar ongetwijfeld zal er in de algemene en/of leveringsvoorwaarden wel iets staan dat je binnen een bepaalde termijn dient te controleren of het product goed en compleet geleverd is, dit gekoppeld aan de termijn waarbinnen je kan ruilen.

Zou in ieder geval niet op hoge poten de tent binnenstormen, dan is de kans helemaal klein dat ze je willen helpen.
Gewoon een excuus verzinnen in de trant van een verhuizing en tijdgebrek, dat klinkt wat aannemelijker.

bas focal m180

Berichtdoor bas focal m180 » zo 30 apr 2017, 0:30

ray5150 schreef:
bas focal m180 schreef: Nu moeten ze niet gaan zeuren waarop ik nu pas de doos openmaak want dat maakt geen ene moer uit, had het er dan wel ingezeten net na ik het gekocht heb, NEE, nou dan. Ik ben niet verplicht om de doos gelijk te openen.

Dat schrijf je nu wel, maar ongetwijfeld zal er in de algemene en/of leveringsvoorwaarden wel iets staan dat je binnen een bepaalde termijn dient te controleren of het product goed en compleet geleverd is, dit gekoppeld aan de termijn waarbinnen je kan ruilen.

Zou in ieder geval niet op hoge poten de tent binnenstormen, dan is de kans helemaal klein dat ze je willen helpen.

Op hogen poten doe ik nooit, zelfs als ik bedreigd word blijf ik rustig.

Gewoon een excuus verzinnen in de trant van een verhuizing en tijdgebrek, dat klinkt wat aannemelijker.

Oh nee dat doe ik nooit, hoef ik ook nooit na te denken wat te zeggen of wat ik gezegd heb.
Mijn verhaal is gewoon zoals het is gegaan, hij was goedkoop dus aangeschaft voor de prijs zou stijgen.
Niet nodig gehad tot nu, mooi weer en buiten onder het afdak klus ik.
Afgelopen week is de oude door iemand mee genomen dus wou ik de nieuwe in elkaar zetten.

https://www.consuwijzer.nl/elektronica/ ... gdelijk-is
FOCAL

Walt

Berichtdoor Walt » ma 01 mei 2017, 7:00

Ik denk dat Ray wel gelijk heeft over die algemene voorwaarden, maar hopelijk hebben ze een goede klanten service die je verhaal begrijpt en je (gratis) wil helpen.

Terug naar “Hout- en metaalbewerkingsgereedschap”