Philips van het padje

over het kant & Klare spul dus

Moderator: Beheerdersteam

Pjotr

Re: Philips van het padje

Berichtdoor Pjotr » ma 26 dec 2016, 11:20

Jamesblond schreef:Idd. Lijkt een mondiaal maatschappelijk probleem, met z'n oorsprong in het kapitalisme. Ik merk het in de zorg ook. Niet best. Maar goed. Die discussie hoort hier niet thuis, denk ik.

Mwah, of het kapitalisme daar nou de schuld van is? Thorbecke had het destijds ook over "Goed rentmeesterschap".
Peter de Jong

Aaad

Berichtdoor Aaad » wo 28 dec 2016, 0:49

VintageHarry schreef:
Ah!buis schreef:Kan me eigenlijk niet voorstellen dat dit echt van Philips komt

Al enige tijd maakt Philips geen audio meer: http://nos.nl/artikel/641193-philips-ve ... eotak.html
De merknaam Philips mag nog een aantal jaren door de nieuwe eigenaar gebruikt worden.

Niet alleen philips, maar ook veel duitse merken o.a. grundig worden alleen nog onder de naam verkocht,
maar in china gemaakt.
In duitsland doen alsof de fantasiemerken van bv action uit duitsland komen, door niet "made in china" te vermelden, maar een duits correspondentie adres.

Aad

richard

Berichtdoor richard » wo 04 jan 2017, 22:54

Jamesblond schreef:Idd. Lijkt een mondiaal maatschappelijk probleem, met z'n oorsprong in het kapitalisme.
Probleem? Het blaast zich vanzelf op en daarna is er weer ruimte voor wat nieuws.
Iets vergelijkbaars zie je met bier. De mensen raken inmiddels aardig uitgekeken op de paardenpis van Heineken en consorten; de microbrouwerijen met ambachtelijk gebrouwen bier schieten als paddestoelen uit de grond. Kost misschien wat meer maar dan krijg je wel iets met smaak.
Genoeg is beter.

Terug naar “Hifi Gerelateerd”