Wat vinden we van 't forum?
Moderator: Beheerdersteam
-
- Beheerder / Site Admin
Wat vinden we van 't forum?
alle opmerkingen graag! genoeg subfora? of te veel? Mis je wat anders? zeg t hier, en ik zal zien wat er aan t forum te veranderen is....
-
- Forum Sheriff
-
Hoi Henk-Jan,
Ik kan je initiatief, na het sluiten van forum.hifi erg waarderen en heb me dus ook meteen aangemeld. Maar eerlijkheidshalve moet ik natuurlijk ook vermelden dat ik me ook reeds bij HTforum en Hear heb aangemeld. Gelukkig allemaal onder dezelfde naam!!!
Net als vele anderen voel ik dat de scheiding tussen reclame en discussie nu erg groot is en voor mij met name op een erg onnatuurlijke manier tot stand is gekomen. Hmm, misschien moeten wij hobbiesten gewoon toegeven dat zij financieel sterker zijn dan wij, maar mentaal laten wij ons toch niet kisten??? Wel netjes dat de informatie toch beschikbaar blijft, maar dat 'cleared' hun naam natuurlijk nog steeds niet!!!
Oh, ik heb eventjes helemaal genoeg van die fabrieks dingen. Ik zat ooit nog wel eens te denken om ook een mooi Denon setje te kopen, maar ben nu extra blij met mijn gain-clone, die een vriend van mij in elkaar heeft gezet, in combinatie met mijn zelf-knutsel zuilen. Ze klinken alleen maar mooier en mooier!!!
Nu alleen nog de voorversterker, die voor een deel bestaat uit gratis aangevraagde proef examplaren (niet door vertellen...)... Hmm, dat gaat nog wel eventjes duren, maar met de hand het volume instellen voelt eigenlijk ook wel goed!!!
Doei en succes met jouw (en mijn) hobby,
Joep
Ik kan je initiatief, na het sluiten van forum.hifi erg waarderen en heb me dus ook meteen aangemeld. Maar eerlijkheidshalve moet ik natuurlijk ook vermelden dat ik me ook reeds bij HTforum en Hear heb aangemeld. Gelukkig allemaal onder dezelfde naam!!!
Net als vele anderen voel ik dat de scheiding tussen reclame en discussie nu erg groot is en voor mij met name op een erg onnatuurlijke manier tot stand is gekomen. Hmm, misschien moeten wij hobbiesten gewoon toegeven dat zij financieel sterker zijn dan wij, maar mentaal laten wij ons toch niet kisten??? Wel netjes dat de informatie toch beschikbaar blijft, maar dat 'cleared' hun naam natuurlijk nog steeds niet!!!
Oh, ik heb eventjes helemaal genoeg van die fabrieks dingen. Ik zat ooit nog wel eens te denken om ook een mooi Denon setje te kopen, maar ben nu extra blij met mijn gain-clone, die een vriend van mij in elkaar heeft gezet, in combinatie met mijn zelf-knutsel zuilen. Ze klinken alleen maar mooier en mooier!!!
Nu alleen nog de voorversterker, die voor een deel bestaat uit gratis aangevraagde proef examplaren (niet door vertellen...)... Hmm, dat gaat nog wel eventjes duren, maar met de hand het volume instellen voelt eigenlijk ook wel goed!!!
Doei en succes met jouw (en mijn) hobby,
Joep
-
-
-
- Beheerder / Site Admin
kabels, zo lang t maar geen fabels worden
merk trouwens dat de meeste posts over filters gaan, ook een al in t algemeen forum... filters zijn dan ook t hart van een luidspreker, misschien die rubriek maar samenvoegen met algemeen? ik kijk t nog een tijdje aan wat t beste werkt, geef ondertussen jullie meningen ook maar

merk trouwens dat de meeste posts over filters gaan, ook een al in t algemeen forum... filters zijn dan ook t hart van een luidspreker, misschien die rubriek maar samenvoegen met algemeen? ik kijk t nog een tijdje aan wat t beste werkt, geef ondertussen jullie meningen ook maar
-
Henkjan schreef:kabels, zo lang t maar geen fabels worden
Je bent pas begonnen. Maar ik denk dat je dat topic in algemeen het beste naar filters kan plaatsen. Daar past het het beste in. mijnsinziens.
SN2 - NDX - scan speak A4 MKII SE - R1200GS LC
-
-
- Beheerder / Site Admin
-
-
- Forum Sheriff
Michol schreef:hoe heet deze site eigenlijk? is er ergens een link, vanaf hifi.nl of zo?
hoe kan iemand dit forum vinden?
geen kritiek, gewoon benieuwd...
Zit wel wat in. Idee om een gratis .TK domein te maken? of voor 10 euro per jaar een echt .NL domein...kan ook.
Moet er wel een leuke/goede/korte naam komen die iedereen kan onthouden.
www.luidsprekers.nl bijvoorbeeld, of luidsprekerforum.nl
Als het lekker loopt wil ik best die 10 euro voor een jaar betalen.
M.v.g.
Edo
-
- Beheerder / Site Admin
-
- Forum Sheriff
Ohja, da's waar ook. Door een code toe te voegen ben je er wel vanaf, maar nu weet ik ineens weer waarom ik er toen ben van verbannen...ehm, schijnt dat dat niet mocht..ahum.
Maar wat is nu 10 euro op jaarbasis. Nog geen euro per maand. Zoek 5 hobbyisten en kost je 20 cent per maand. Zoals ik al schreef, die 10 euro voor een jaar "sponcer" te worden is het probleem niet.
Edo
Maar wat is nu 10 euro op jaarbasis. Nog geen euro per maand. Zoek 5 hobbyisten en kost je 20 cent per maand. Zoals ik al schreef, die 10 euro voor een jaar "sponcer" te worden is het probleem niet.
Edo
luidspreker (m.), meubelstuk waar muziek uitkomt;-box (m.); -kast (v.(m.)).
-
- Beheerder / Site Admin
-
- Forum Sheriff
Www.uwhost.net kan bijvoorbeeld. Goede ervaringen mee. Maar warom niet een domein en doorlinken naar deze URL?
Doe ik ook met mijn DIY site.
Doe ik ook met mijn DIY site.
luidspreker (m.), meubelstuk waar muziek uitkomt;-box (m.); -kast (v.(m.)).
-
- Beheerder / Site Admin
-
- Beheerder
Leuk. Ik heb hem net gevonden. Mijn eerste post dan maar.
Als je nou nog een mooie banner maakt, dan zal ik de link naar het forum opnemen op mijn tweedehands speakers site. Dan zijn er misschien weer meer mensen die hier terecht komen.
Wellicht kunnen we mijn site hier ook wel meer op het forum integreren...

Als je nou nog een mooie banner maakt, dan zal ik de link naar het forum opnemen op mijn tweedehands speakers site. Dan zijn er misschien weer meer mensen die hier terecht komen.
Wellicht kunnen we mijn site hier ook wel meer op het forum integreren...
-
- Beheerder / Site Admin
zal eens zien wat ik kan verzinnen....Krunk schreef:Als je nou nog een mooie banner maakt,
een subforum "Te Koop" is snel genoeg aangemaakt natuurlijk. Had ik nog niet gedaan om dubbelingen met jouw site te voorkomenKrunk schreef:Wellicht kunnen we mijn site hier ook wel meer op het forum integreren...
-
- Beheerder
-
- Beheerder / Site Admin
-
- Beheerder / Site Admin
Henkjan schreef:10 euri per jaar koopt je alleen maar t domein, met webhosting erbij denk ik dat je op minstens 75 euri/jaar moet rekenen (afh van traffic). maar ook dat valt nog wel te doen.... misschien wil S&Co wel sponsoren? moeten er ook nog wel een vrijwilliger zijn met verstand van php natuurlijk....
Goed plan zo'n forum, ennuh die PHP-vrijwilliger heb je gevonden

-
Hallo allemaal,
Mij ook maar even aangemeld. Heel goed initiatief Henkjan, Chapoo!
Was niet actief op Hifinl de laatste jaren maar wel in het eerste hifi.nl forum tot 2 jaar terug.
Hoop dat dit forum een groot succes wordt
Dit forum alleen voor zelfbouwluidsprekers bestemmen? M.i. zouden zelfbouwversterkers er ook een groot deel van uit kunnen maken. Iets om te overwegen bij een definitieve naam voor dit forum.
Verder zou het misschien leuk zijn om een rubriek als "Even voorstellen" o.z.i. onder "Forum praat" te maken? Een rubiek waarin men zichzelf even voorstelt en een korte samenvatting geeft van zijn zelfbouw capriolen tot nu toe.

Mij ook maar even aangemeld. Heel goed initiatief Henkjan, Chapoo!
Was niet actief op Hifinl de laatste jaren maar wel in het eerste hifi.nl forum tot 2 jaar terug.
Hoop dat dit forum een groot succes wordt

Dit forum alleen voor zelfbouwluidsprekers bestemmen? M.i. zouden zelfbouwversterkers er ook een groot deel van uit kunnen maken. Iets om te overwegen bij een definitieve naam voor dit forum.
Verder zou het misschien leuk zijn om een rubriek als "Even voorstellen" o.z.i. onder "Forum praat" te maken? Een rubiek waarin men zichzelf even voorstelt en een korte samenvatting geeft van zijn zelfbouw capriolen tot nu toe.

Peter de Jong
-
- Beheerder